Haha, vad blir nästa gig för
KurdKuken Özz, dansbandsmusiker eller näverslöjd,
knyppling, knytbatik, trasmattevävning, hunddagis, pizzabud på elskejtboard ?
Eller så fejkar
Haverikurden Özz sin ålder, och startar ett pojkband och sjunger låtar ifrån Mora Träsk ?
Eller om det blir storslam för Löfvén i höstens val med skrällseger så får väl
Haverikurden Özz bli kulturminister eller finansminister tro ?
Matlagningsprogram med
Haverikurden Özz:
- Ska jag ha i mera salt nu Özz ?
-- Vad frågar du mig för ?
- ?
-- Har du sminkat dig ?
- Nä
-- Har jag pratat om salt ?, Här säger vi inte salt, din jävla bitch och svennehora,
-- Det var du som tog upp frågan om salt
- Jag bara frågade om jag skulle ha i mera salt ?
-- Jävla svennehora, Fråga min svåger för fan....
Haverikurden Özz köper ett fotbollslag, tex Liverpool ?
Ska bli kul att se hen försöka leda ett lag med sin exemplariska demokratiska ledarförmåga
Och blir lurad av sina kurdkompisar att köpa spelare som inte existerar, haha...
Haverikurden Özzen kommer att ge ut tidningen
Situation Tingstäde analogt med
Situation Stockholm där teaterbygget beskrivs i detalj. Sminklogen kommer naturligtvis bli extra pampig - och bygget blir ungefär lika dyrt som Hallandsåsen
Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
banker gör inga utmätningar eller inlösningar och allt du hittar på.Kronofogden gör indrivningar. Vid en konkurs till en konkursförvaltare som avgör vilka fordringsägare som får vad; t.ex. banken men innestående löner går alltid före banken.
Du skriver inte om svensk ekonomi utan om Hollywood ekonomi som du sett på någon TV-serie från USA.
Nej, det är sant, men det är inte enkelt att beskriva ett utmätningsförfarande i några få meningar, enligt svensk praxis. Vet dock flera fall med utmätning, omedelbar kvarstad mm.
Så det är snarlikt med hur det går till i tex USA. Systemet med konkursförvaltare som här i Sverige är dock hyfsat bra
Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Är Koks kokain?
Ja precis
Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Det är samma ursprung som Özz klanmentalitet: Islam. Sicilien var ockuperat av muslimerna på tidig medeltid innan Normanderna slängde ut dem. Denna klanmentalitet och kriminella, omoraliska tänkande som blev maffian är en rest från den tiden.
Jo, fast det ju uppstått liknande klanmentalitet även i andra områden där man vill att resurserna behålls inom släkten. Men det är nog riktigt att råheten hos Maffian har sitt ursprung någonstans ifrån
Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Han har blockat alla som är kritiska.
Sitter man och tittar så ser man att det då och då dyker upp kritiska tweets, men de blockas efterhand
Vet e fan men det är låg aktivitet nu på
Haverikurden Özz Twitter just nu...
Har han fått för mycket rep av Expressen ?
Här är tex en tweet om Özz (Tina Tor, @BlottGott):
Citat:
Typisk PKK-terrorist - som har nationalisten & massmördaren Abdullah Öcalan som förebild Men det verkar inte som Özz-henset är på samma sida som YGP som ju bekämpar IS - medan Nujen-klanen stöttar dem. Klankrig & blodshämnd är genetisk i Kurdistan