Citat:
Varför ropa efter avgång?
Djurgården har aldrig varit ett vinnande lag. Förutom vid något enstaka tillfälle. Djurgården håller sin klass som alltid.
Det är värre för IFK Göteborg. I särklass Sveriges största lag genom tiderna. Där bör det finnas riktigt med ångest i dag.
Efter att dominerat i Sverige och faktiskt inte bara deltagit i dom europeiska cuperna utan man varit med och vunnit så är man i dag i klass med ett lag som tex Djurgården.
Det måste vara riktigt hårt.
Djurgården har aldrig varit ett vinnande lag. Förutom vid något enstaka tillfälle. Djurgården håller sin klass som alltid.
Det är värre för IFK Göteborg. I särklass Sveriges största lag genom tiderna. Där bör det finnas riktigt med ångest i dag.
Efter att dominerat i Sverige och faktiskt inte bara deltagit i dom europeiska cuperna utan man varit med och vunnit så är man i dag i klass med ett lag som tex Djurgården.
Det måste vara riktigt hårt.
En av våra anställda tycker det är hårt, då han fortfarande tycker att vi borde spöa typ Manchester United, jag var ungefär 6-8 år när vi spöade United med mera(80s kid), är man lite mer realistisk och långsiktig så har man tålamod, media med mera har enormt svårt att förstå sig på det blåvita supporterkollektivet, dom är fullständigt clueless. Vilket är rätt kul.
Jag gillar Axen, han är fantastisk i den roll han har nu, men efter MFFs torsk mot Kalmar, med 3-0 satt han och var rätt så snäll mot dom i mitt tycke, medans han hängt på övriga media när det gäller våra skitmatcher, även inlägg som ditt känns väl lite off om jag skall vara helt ärlig.
MFF har väl oftast också mer tålamod än lagen i Stockholm, och det tror åtminstone jag är ganska bra och nyttigt, givet att man faktiskt ser att det sker förbättringar både sportsligt och organisatoriskt under en förändringsfas.
Nu skall jag ta ut båten på en sväng, have it good som Glenn säger.