Citat:
Tjena, kan du inte beskriva mer om din erfarenhet av Clomid, antingen i denna tråd eller i denna: (FB) Clomid mot lågt testo (du kan ju posta samma inlägg i båda om du vill)
Tack!
Tack!
Ok så jag har mer erfarenhet nu än när jag först skrev detta.
Så detta är bro science kom ihåg det. Jag har engelskt tagent bord så du får det levererat utan å ä ö.
Clomid fucked me up emotionally and my eyes. I took a small dose, think it was about 20 mg per day for a week and I got permanent floaters. Like I had some floaters before but that 5 doubled them.
I successfully restored my T. Whats killing my T is high estrogen. What I do now that is working very well is that I check my hormones every two week, and every fucking time the estrogen keeps creeping up. The scale says 15-25 is optimal and normal is 12-50. Before I controlled it my estrogen would be above 50, sometimes 60.
So I did another cycle for 3 months. I took triptorelin after 4 weeks which immediately kickstarted my pituitary. And to control estrogen I use aromasin to keep it below 15. Above 15 which is considered optimal I feel like shit and my nipples gets puffy. So around 7-10 is my optimal. I take nolvadex only 5-10 mg per day which is considered low. Nolvedex e bättre side effects. Men ju lägre estrogen du har ju mindre kan receptorerna få så aromasin har ett stort värde då det minskar hur mycket nolvadex jag behöver ta. Jag ser aromasin som mycket säker men nolvadex som inte allt för bra.