2007-02-22, 11:28
Jag söker en symbian telefon som har A2DP, nokia har inte A2DP i någon av sina mobiler, jag kollade på Nokia N91 eftersom det sas att den hade A2DP men då läste jag att den tydligen inte hade det, finns det egentligen nån Nokia mobil med Symbian series 60 som har A2DP, nej tror fan det, jag blir så jävla irriterad på att Nokia hela tiden gör massa musikmobiler men ingen med A2DP, sen trycker man in skiten i en Nokia 8800 som inte ens har minnesplats, för 64 mb räcker ju till jättemånga Mp3 låtar.

Jag måste ha A2DP iom att jag vill kunna lägga in mobipocket reader, smidigt att läsa böcker när jag pendlar osv, samtidigt som jag vill ha nokias trådlösa bluetooth headset, msi blueplayer behöver ni inte ta upp, det är jag inte intresserad av, inga kringapplikationer.

Skippar jag symbian s60 så finns det en uppsjö att välja mellan från andra tillverka, tex samsung eller vafan som helst, men då kan jag inte ha mobipocket reader, frustrerad är bara förnamnet, hur kan man vara så knäpp att man släpper ett stereobluetooth headset som fungerar på 1 eller 2 av sina mobiler, vad hålle de på med?

Är det nån av er som vet nån Symbian S60 telefon med hyfsad kamera som har A2DP? jag kan även tänka mig nån form av Windows mobile eftersom det går att ha mobipocket på en sån också, bara jag kan läsa mina böcker, ta lite bilder och lyssna på musik med trådlösa hörlurar, inget monoljud därav ska den ha stöd för A2DP
Citera
2007-02-22, 18:54
Vafan, inte en enda j***a telefon med ett operativsystem som jag kan lägga in mobipocket reader på samtidigt som den har stöd för trådlöst stereoheadset via A2DP, eller det fanns iof en Palm Treo 650 som klarar allt, men kameran är helkass i den, varför måste jag prioritera, jag vill ha allt.

Är det nån som verkligen tror på att Nokia N95 kommer att ha stöd för A2DP? iom att den kommer köra Symbian S60 den också så kommer det inte finnas i den heller. Blir gråtfärdig, har letat och letat men det verkar som att jag får välja, antingen A2DP eller Symbian, vafan gör man egentligen, skaffar man en MS Smartphone så får man skippa 3G, ah men det fanns inte i Palm Treon heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in