Citat:
Ursprungligen postat av
Vadaadaa
Jag skrev att jag inte var intresserad av att läsa ditt obildade dravel.
Vi har redan konstaterat att:
Du uttalar dig om saker som du inte har en aning om, vilket implicerar att du är korkad nog att inte begripa alla läsare med IQ över lobotomerad fiskmås inser detta faktum.
Därmed blir du fullständigt ointressant som samtalspartner.
Till detta kan vi nu lägga att du är oförskämd nog att inte tillgodose min vänliga önskan om att du inte kontaktar mig mer.
Om du hade försökt att logiskt argumentera just varför man skall rösta på SD istället för AfS samt förklarar utifrån vilka premisser du baserade din argumentation på, hade det kanske funnits en förutsättning för en fruktbar diskussion trots dina uppenbara intellektuella begränsningar.
Idiot be gone!
Du har ingen makt att styra över folk i ett diskussionsforum i en politisk tråd. Överlåt det åt mod, eller lämna tråden.
Du har missförstått innebörden av ordet obildad, som du slänger omkring dig. Antagligen för att stärka din position. Det misslyckas du med.
Jag har redan argumenterat varför man ska rösta på SD och inte AFS. Flera gånger dessutom. Ok att du inte håller med, men lär dig skillnaden.
Du resonerar som de värsta vänsterliberalerna du förmodat hatar. Du gör fatala argumentationsmisstag när du bla försöker förminska din meningsmotståndare med ord som "Logiskt tänkande", "IQ fiskmås," och "korkad" osv. Sen använder du ord som "vi" och "alla" för att stärka din position. Då har du redan förlorat. Det är bara du just nu. Vad "vi" och "alla" tycker är oväsentligt. Det är helt fundamentalt att förstå om du vill komma någon vart i dina övertygelser.
Du är på för djupt vatten utan flytväst, och jag vet såklart varför du använder dig av liknande uttryck. Det brukar gröngölingar göra. Du hade förmodligen aldrig gjort det i verkliga livet. Det är argumenten som ska vara centrala, inte din självbild.
Nu hjälper jag dig bara inför framtiden. Jag gissar att du är strax över 20 och kommer bemöta otalet politiska motståndare i framtiden. Ta debatten som en man eller ge fan i att ge dig in i den. Detta är som sagt en politisk tråd, förvänta dig svar på tal.
Du borde tacka mig istället.