2018-05-09, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av harperlee
Tycker också att huset ser lite slitet ut... Funderar på om den rosa mattan kan ha legat i något av barnrummen? De verkar ju ha velat att man inte skall tänka på att det bott just två flickor i rummen (blå väggar och så).

- Dem är målade va inte så tidigare
Citera
2018-05-09, 22:52
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockkungen
- Dagen kommer när många i tråden
Förstår varför inte Hannas föräldrar och bror fick träffa barnen och Hanna dem
- Varför allt allt skulle tystas för dem

- Fy fan stackars Agnes Moa Hanna
- och Hannas föräldrar och bror

- pengar gör ingen lycklig -

- medlemmarna i tråden är smartare än du
- Dem köper inte din fantasi -

Rockkungen, får jag vänligen ställa en fråga till dig. Träffade du M, A och H under 2017? Eller det kanske inte gick? Du har mest info i denna tråd. Missan med.
Citera
2018-05-09, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kusinvitamin65
Men om L (O:s syster?) har köpt upp huset så finns det en ny lagfart och det går att kolla upp vem som äger fastigheten. Är det alltså L som säljer genom mäklaren?

Jag tror med L menas Os far.
Citera
2018-05-09, 22:55
Medlem
Citat:

OK, vilka färger hade rummen då?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elli09
Nej nu vet jag inte vad som hänt.Förra veckan stod LH alltså Os pappas företag på adressen.Nu är Os Utbildning i koncernen Grafisk Konsult och Os utbildning står på adressen samtidigt som hans företag står i Kalmar.Jag ska prata med min vän i morgon ?!
https://www.allabolag.se/5560833252/oskar-henkow-utbildning-ab
Jag tror inte att Grafisk konsult äger fastigheter heller, men jag har haft fel förr. En gång. https://www.merinfo.se/foretag/GRAFISK-KONSULTBYRÅ-L.-H.-H.-420122-XXXX/44x5ekqt6p-3bq2
Citera
Medlem
Citat:
I ett tidigare inlägg skrev du att det var exakt som Hs och Os hem om jag inte skrollat för fort 😎
Det finns inte mycket kvar som är deras.
Citera
2018-05-09, 22:56
Medlem
Citat:

Ett rum till flickorna ska ha renoverats under 2017.
Citera
2018-05-09, 22:57
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rappytt
En sliten detalj snuten ur stylistens repertoar antar jag. Andra prylar från stylistens ficka är kanske den strategiskt placerade mattsnutten i köket, på det ställvis fläckiga golvet. Vad döljer den?

Köket ser slitet och dassigt ut, i förhållande till hur medelklassfamiljer av i dag gärna tar rotbidrag för köksrenoveringar. De var inte alls intresserade av inredning och hemmamys tror jag. Alla utlagda filtar och rosafluffiga mattor (som flyttas runt inför fotografering) är inte familjens egna. Även tveksam till sänggavlarna.

Eller så har de fått den av någon, det räckerjuatt manhar någon i bekantskapskretsen som är lite intresserad av new age riktningar så vips har man en buddhafigur och ett betonghjärta med texten carpe diem eller liknande.
Citera
2018-05-09, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solglittret
Förstår inte heller - tydligen lika snurrigt för fler av oss..
Kanske kan Rockkungen klart och konsist svara.
Vem äger Os och Hs hus?
Vem är det som vill sälja?
Vem vill inte sälja just nu?

Vad händer? O:s pappa har registrerat ett mobilabonnemang på adressen i Bjärred? Varför?
Sen är det väl dödsboet som säljer fastigheten eller existerar det någon form av ”mellanförsäljning? Varför? Lagfarter kostar desutom skjortan. H och O ägde huset 50/50 så dödsboet består väl i princip av deras föräldrar. Varför skulle någon vägra sälja? Kanske bara ville sälja det ”underhand” o inte så öppet eller?
Citera
2018-05-09, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jag tror inte att Grafisk konsult äger fastigheter heller, men jag har haft fel förr. En gång. https://www.merinfo.se/foretag/GRAFISK-KONSULTBYRÅ-L.-H.-H.-420122-XXXX/44x5ekqt6p-3bq2
Det där är inte samma företag 😓Jag är själv rätt förvirrad nu 😎Grafisk konsult LHH AB
Detta är ju en enskild firma?!
Citera
2018-05-09, 22:59
Medlem
Citat:

Hur var det förut då? Vad är det som är ändrat?
Citera
2018-05-09, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rappytt
Var paret gift? De behöll i så fall sina respektive efternamn?

Hanna hade båda efternamnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in