Citat:
Ursprungligen postat av
Vaftrudner
Jag gissar att du inte hör till de som röstade på SD 1998, 2002, 2006 eller kanske inte ens 2010. De som gjorde det var tidigt ute att förstå vilka problem invandringen skulle ställa till med och valde, trots enorm stigmatisering, att rösta på SD.
Åtminstone de 5-6% som röstade SD för närmare 10 år sedan ser att SD har blivit mer av ett etablissemangsparti och att AfS har ersatt SD som det radikala alternativet. Dessutom har Sverige blivit ännu mer förstört än dessa 5-6% av väljarna kunde gissa och då inser det att ett radikalare alternativ än SD är nödvändigt.
Om ur-SD:arna skulle rösta efter hjärtat - utan taktiska hänsyn whatsoever - så så skulle AfS bara av den anledningen få minst 4%.
Hear, hear…
Jag är själv en av dessa som röstade på SD trots att jag visste att rösten var 'bortkastad'.
På samma sätt kommer jag lägg min röst på AfS…
Jag är uppriktigt sagt så satans trött på dessa nyfrälsta SD-hjon som likt lobotomerade babianer som dagligen och stundligen maniskt vrålar "DE KOMMER ALDRIG KOMMA IN!" "RÖSTA PÅ SD!".
Kan dessa primitiva primater vänligen bara gå och dö?
Ni är söndercurlade idioter som saknar alla förutsättningar att bidra till att förbättra samhället.
Ni är och förbli röstboskap.
Likt lämlar följer ni strömmen utan att en endaste synaps blixtrar till i skallen på er.
Det enda ni förmår att göra är att övertala andra att inte avvika, därmed följer det direkt att ni skulle göra större nytta (läs mindre skada) om er mor haft förstånd nog att ta satsen i munnen istället.
Ni är och förblir skadliga parasiter på samhällskroppen då det tyvärr tar alldeles för lång tid innan ni begriper.
För att parafrasera KG Bergström '
Ni tänker för långsamt'