Sorgligt att SD:s ledning en gång i tiden - främst pga. de >> agenda ägda<< mediernas odemokratiska påtryckningar - har tvingats anamma hot om uteslutning gentemot sina egna, samt därefter har sett sig tvingade att fortsätta med sin ”management by fear”, vilket bara skapat ett osunt debattklimat, med lågt i tak och destruktivt angiveri.
Inte undra på att alla av dem bojkottade demokratiska alternativmedier, som främst vill Sverige och det svenska folkets väl, så positivt har välkomnat AfS.
https://twitter.com/feymark/status/993537028632600576
Hoten om uteslutningar, fortsätter:
Andreas Feymark (AfS) @feymark
Det jag visar på är att positiva kommentarer om AfS används som argument för att öppna ett personärende. Du är säkert väldigt intresserad av att veta mer om de andra anklagelserna men det är en annan fråga.
Bevisningen mot personerna bygger på en gruppkonversation där den lokala distriktsledningen kritiserats. Mer vill jag inte säga om det.
Hans-Tommy Berg @DrBerg3
VAD ska detta föreställa? en kommunike? Fake! är det verkligen riktiga AFS medlemmar som hittar på sådana här stolligheter? Det ligger isf inte i partiets intresse.
Jag har nu pratat med en person i Medlemsutskottet och fått verifierat att uppgifterna stämmer Det gäller 6 personer och den punkt som ni anger är inte alls svår att motbevisa riktigheten i för de inblandade. Den jag pratade med, däremot är skitförbannad över att ngn yppat ngt.
Den som yppat om detta, så att AFS använder det emot SD ska också utredas. Det blir inte roliga ting!
Andreas Feymark (AfS) @feymark
Hoten fortsätter.
Noterar att AfS vill – åtminstone - försöka flytta makten från partiledningar till medborgare genom att införa riktiga personval, vilket skulle bryta partiernas toppstyre. De vill minska partiernas makt genom att knyta de olika parlamentariska stöden till ledamoten istället för partiet, vilket skulle minska ledamotens beroende av partiet och ökar chanserna att denne följer sin egen övertygelse och främst lever upp till sina vallöften till sina uppdragsgivare – det svenska folket.
https://alternativforsverige.se/demokrati-och-politiker/
De vill - dessutom - ta bort alla begränsningar av yttrande- och tryckfriheten som hotar den fria debatten. Gummiparagrafen HMF vill de avskaffa, eftersom den idag används godtyckligt mot svenska medborgare som nyttjar sin grundlagsskyddade yttrandefrihet och därmed skrämmer folk till tystnad.