2018-05-04, 07:24
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foliehattsmannen
Ja det var ju som ett dåligt skämt, vad lite man visste då. Trodde att Nano och Htmlcoin skulle man kamma hem storvinsten på..... Htmlcoin hahahaha

de som köpte nano för en krona styck (som jag) har ju gjort en skaplig förtjänst, eller vad tycker du? Allt hänger ju på när man köpte in, och det gäller ju alla valutor. html gjorde ett race från 1-4 satoshi till 37 som den peakade på. det i mina ögon är rätt skapligt det med
Citera
2018-05-04, 08:31
Medlem
Foliehattsmannens avatar
Ok, var du med och delade 1 sek Nano potential satsning i tråden?
Citera
2018-05-04, 08:33
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foliehattsmannen
Ok, var du med och delade 1 sek Nano potential satsning i tråden?

Nej, vad skulle det ha med saken att göra? du likställde ju nano med html nyss så det spelar väl ingen roll.

Nog offtopic nu.
Citera
2018-05-07, 10:18
Medlem
Nu hoppar jag av det enda tipset jag följt på flashback. HTML med fina minus 92%. Snillen spekulerar. Helt klart sämsta kryptoaffären jag gjort.
Denna anekdotiska bevisningen pekar att det finns väldigt mycket bättre ställen än flashback att försöka fånga upp vilka altcoins som är på gång :P
Citera
2018-05-07, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av workinman
Nu hoppar jag av det enda tipset jag följt på flashback. HTML med fina minus 92%. Snillen spekulerar. Helt klart sämsta kryptoaffären jag gjort.
Denna anekdotiska bevisningen pekar att det finns väldigt mycket bättre ställen än flashback att försöka fånga upp vilka altcoins som är på gång :P

HTML suger ja, men ett råd är ju att du kollar upp tokens innan du investerar, samt att får du höra i grupper eller liknande att "detta är nästa raket" så eru för sent ute redan.
Citera
2018-05-07, 13:59
Medlem
PPEs avatar
Citat:

Det dummaste du kan göra nu är att sälja, du är redan så mycket minus så spelar väl ingen roll om det går ned 5% till?
Citera
2018-05-07, 18:07
Medlem
Bitcoin private verkar intressant. Bättre än vanlig bitcoin; snabbare, decentraliserad och mer "privat". Skulle kunna nå ett styckpris på över 30k rätt snart.
Citera
2018-05-07, 19:33
Medlem
Foliehattsmannens avatar
Citat:
Oj en till missnöjd kund...ja Flashback och denna tråd samt flera ihärdiga medlemmar i tråden har jag noll förtroende för...
Citera
2018-05-07, 22:07
Medlem
Hiroses avatar
Vad tycks om Dragonchain?

Är på ett extremt bra pris atm.
Citera
2018-05-07, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salsadansaren
Bitcoin private verkar intressant. Bättre än vanlig bitcoin; snabbare, decentraliserad och mer "privat". Skulle kunna nå ett styckpris på över 30k rätt snart.

NJaaaaaa, nu tog du nog i lite. Med marcetcap på $591*511*184 just nu och styckpris på 28$. Då behöver den alltså öka med 1000ggr till 500Miljarder USD, alltså ensam mer än hela kryptomarknaden idag.
Citera
2018-05-08, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrhuhta
NJaaaaaa, nu tog du nog i lite. Med marcetcap på $591*511*184 just nu och styckpris på 28$. Då behöver den alltså öka med 1000ggr till 500Miljarder USD, alltså ensam mer än hela kryptomarknaden idag.

Vad är bitcoin värt idag? Varför skulle inte en förbättrad "bitcoin" kunna nå en tredje, andra eller tom en första plats? Nej det var du som tog i, räcker med att den går upp 100-150 ggr för att nå 30k kr.

Supplyn är densamma som bitcoin men priset är betydligt lägre.

Tycker för övrigt också att appcoins och simple token är intressanta. Dessa två har redan pågående samarbeten med andra företag, specielly simple token. Goda och rimliga visioner som är möjliga att uppnå har de också.
Senast redigerad av salsadansaren 2018-05-08 kl. 01:01.
Citera
2018-05-08, 02:13
Medlem
Revelationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salsadansaren

Pump och dump scheme.

BitcoinZ är bättre investering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in