Citat:
Ursprungligen postat av
Urtavlan
Tack för uppdateringen. Man - eller iaf jag - har hunnit glömma alla vändor, hur det var med saker o ting..
Tänker dock att OM det var Patrik som lämnade väskorna, så kan det ju vara möjligt att han även gjorde sig av med telefonen..
Men Urtavlan ,tänk själv ,om du går och går och det blir sämre o sämre väg ,typ grusvägar och åkervägar , skulle inte du till slut inse att du faktiskt var tvungen att lämna ditt bagage (kanske för att hämta dem senare med hjälp utav någon närstående person ? ) även om du absolut inte vill det ?
Men visst kan han ha gjort sig av med telefonen ...
Men i min värld så tror jag inte att han ville göra sig av med något alls , utan det var situationen ,han var ledsen ,utom sig och väskorna stretade emot och de var tunga att dra på grusvägen alt. jordvägen ,ungefär där kranföraren såg hon gå , endast två hjulspår du vet = traktorväg , ( du vet ju själv ,antar jag ,hur det känns när man drar en resväska över en vår-grusad cykelväg tex. Det är fasen så jobbigt !"!!! Då hoppar den bara hit och dit.) Värdelöst , går ju inte att ta sig fram en meter ens , då ...
En undran till dej Urtavlan ?
Varför tror du att han skulle göra sig av med den sak som var den enda som kunde få honom att nå sin mamma ? Han hoppades väl antagligen på att kunna få igång den igen !?
Det är så konstigt att alla tror att han inte ville hem ?
Han hade ju särskilt mycket uttryckt sin saknad av dem där hemma ,och att han ville hem så fort som möjligt , det var ju därför han gav sig iväg direkt på måndagen ,efter att ha varit på Gotlandsresan .