Citat:
Ursprungligen postat av
Aquarellie
Det var pappan som loggat in på hans spotify för att lyssna på hans musik. När kopplingen mellan fb och spotify försvann återgick namnet till originalnamnet regaltip.
Hur vet jag detta? frågade tidigt i tråden när spotify namnbytet uppdagades och fick förklarat för mig i pm. Hoppas vi ändå kan släppa smådetaljerna kring det hela och låta familjen ha sitt, dvs inte diskutera kring hans spotify utan istället fokusera på att hitta honom/hans kvarlevor. Kram på er💕
Jo men så är det. De var tvungen att städa på Patriks Facebook och det skrev dom i HP-tråden då nyfikna människor inte bara klev lite för långt in på deras privatliv utan även Patriks vänner blev drabbade, vilket är vidrigt i min ögon när man t.o.m söker upp hans vänner för att fråga ut dom!
Sen är det nästan en oskriven regel här att det som nämns i PM är avsett för PM och då finns det en anledning till att det inte läggs i tråden.
Nu är jag dock ganska försiktig här så jag skriver bara det jag tror, aldrig det jag vet (oftast) och aldrig om känsliga saker.
Jag tror att väldigt mycket av smutskastningen och att familjen stått granskad under lupp har avtagit lite i samband med att HP-tråden stängdes och när tråden här har lugnat sig lite. Det betyder inte att sökandet efter Patrik inte är lika aktivt längre för jag VET att familjen har bra och pålitliga människor som hela tiden gjort och gör det dom kan för att Patrik ska hittas.