Citat:
Ursprungligen postat av
Yllek
Fick ett pm av en som inte kan skriva i tråden ännu och min info var fel. EW körde inte bilen. Han sitter nämligen inne. Äldsta brodern och x-teams SW sitter också eller så väntar han ett fängelsestraff för vapenbrott och för ett inbrott i en maskinverkstad som slutade i en biljakt i Lindome. Den som körde bilen när det slutade med döden för LW var den nästyngste brodern MW. Mycket droger och misär kring den brödraskaran.
Snälla snälla människor, prata inte om saker ni inte har några som helst faktabelägg för. Jag är en nära familjevän, flickvän till en av bröderna och vet precis varför EW & SW sitter häktade nu och denna info stämmer inte på långa vägar, du har skrivit SWs förra dom (helt fel dessutom kan jag tillägga) och det straffet du pratar om här har SW redan avtjänat. Tänk två gånger innan ni skriver saker, folk påverkas mycket av vad dem läser. Vad gällande olyckan så var det en olycka, inget annat än en tragisk olycka som ingen bör spekulera i förrän man har all fakta på bordet.