Citat:
Ursprungligen postat av
don.t
Det är givetvis upp till var och en att tycka DD är intelligent och trovärdig.
Vem har påstått att DD är "intelligent"? Samma nötter som påstår att PM är intelligenta, kanske?
Definitivt inte jag i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
don.t
Vissa var beredda att knulla henne för ca 1000 DKK andra skulle inte ens sätta på henne gratis. DD reagerade och hoppade in i tråden och skällde på de torskar som inte ens skulle sätta på henne gratis, hennes försvar blev att hon visst var söt. Vi kan nog enas om att hon inte har 111 i IQ.
Och som jag skrev, så var det intressanta det faktum att de som faktiskt skulle betala 1000 DKK för det också var de som hade gjort det, hade träffat henne, och hade gott att säga om henne. De som förtalade henne, var de som aldrig hade träffat henne, och det var några enstaka.
Ändå väljer ni att bortse från det positiva i tråden, från de som de facto träffat henne, och bara ta de fåtal personer som mest bara spred dynga och aldrig ens träffat henne. Det finns miljontals kvinnor som massvis med män inte skulle vilja sätta på gratis, faktum är att du kan ta precis vilken kvinna som helst, så kan du hitta massvis med män som inte skulle vilja sätta på den kvinnan, men det gör inte henne mindre trovärdig eller ointelligent. #metoo ....
Varför DD inte var i rättegången, eller om hon var det, vilket jag inte tror, men inte vet, har jag ingen aning om, och det har jag sagt flera gånger. Det är vissa, och kanske du, som däremot påstår sig veta varför det är så. Men ingen som kan förklara hur de/ni vet. De enda argumenten som framförs är denna form av smutskastning "en torsk på ett forum sa att han inte ville knulla henne gratis". Ja, det är fina argument som framförs.... Rätt mycket mindre trovärdiga än DD själv, om man säger så....
Ottoplommons inlägg ovan som jag replikerade på, gav dock, något kontraproduktivt får man förmoda, en del rimliga ideer om varför polisen inte prioriterade henne. Fast de kommer ni väl så klart också att ta till alla metoder för att förneka nu.