Det var överraskande att du gick ifrån Benz till Renault !
Händer ju även hos Benz "ett och annat" på elfronten. Är väl i höst de skall presentera något nytt på hybrid-fronten,
om jag inte minns fel. Något med disel + el.
Bor ju i Oslo och här rullar det en hel del Benz-hybrider, främst c-klassen och GLC. De har ju inte så lång räckvidd.., men som sagt : Nya grejer är på gång !
Likaså ser jag idag B-klassen med enbart el-drivlinja rullandes på gatorna..
Jag antar att du vet om det, dvs Benz
nya modeller som är på ingång. Har ju noterat ditt bilintresse med främst Benz.
Önskar dig givetvis "lycka till" med ditt nya bilköp, menar det !
Frågan är ifrån mig : Var det priset som var det utslagsdrivande med att gå ifrån tex B-klassen med enbart el.., till Renault ?