Citat:
Ursprungligen postat av
BreEEeev
Inte sedan 1998.
1999 var det 'hemma hos'-reportage. Minns fortfarande när dom var hemma hos Robban och han la en rap och hans flickvän skämdes. Om det varit något efter den säsongen minns jag ej.
Citat:
Ursprungligen postat av
hank1338
Hon framstår som korkad eftersom hon pratar i självklarheter och "sparkar in öppna dörrar". Hon verkar inte riktigt tänka till och ha en egen åsikt om vice versa som de andra deltagarna och som de flesta människor faktiskt har.
En grej jag minns på rak arm var i örådet när Anders frågade Nicoline hur de fortsättningsvis ska undvika att hamna i öråd. Svaret blev "vi ska försöka vinna fler tävlingar".
Citat:
Ursprungligen postat av
flanders
Tror faktiskt det är helt medvetet. Hon vill "bygga sitt varumärke" (låter sjukt töntigt jag vet) och få uppmärksamhet så att hon kan leva ett influencerliv. Känns ganska givet.
I det livet hon vill leva är det inte till ens fördel att ha en massa åsikter och göra en massa ställnignstagande.
Att vara intetsägande är på inget sätt att likställa med att vara korkad. Har träffat massor av intelligenta människor som är totalt intetsägande.
Att det är medvetet har jag svårt att tro. Jag tror det är ett klassiskt exempel på hur ett bra utseende/poppis bland killarna i skolan genom uppväxten etc formar en tjej ( i detta fallet) till att hålla tillbaka personligheten när man märker vilken framgång man har genom att inte göra någonting utan bara leva på sitt utseende. Så länge man inte gör/tycker/säger något speciellt finns framgången där helt ohotad. Självklart har du rätt i att det inte är detsamma som ointelligens.