2018-04-30, 19:35
Bannlyst
Yes Pascal är kvar! Haha åkte ut dagen innan sammanslagning
2018-04-30, 19:36
Medlem
IQpizzasallads avatar
Jag fick snabbt sätta på text-tv för att förstå vad Lina sa, men tydligen tyckte hon att det var psykiskt starka tjejer kvar i hennes lag? Inklusive henne själv? Tillåt mig småle en smula...
Medlem
Neeeeeeeejjjjjjjj!!!
Prinsessan på ärten får en ny chans..........
Medlem
Kul med sammanslagning. Ska bli kul att se om lag Nord kan hålla ihop.
2018-04-30, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Jag fick snabbt sätta på text-tv för att förstå vad Lina sa, men tydligen tyckte hon att det var psykiskt starka tjejer kvar i hennes lag? Inklusive henne själv? Tillåt mig småle en smula...
Ja det har hon dolt för tittarna.
Men Ida det är kvinnan, psykiskt stark och snyggast av dom alla.
Medlem
BreEEeevs avatar
Ja ja ... nu får man se fram emot en tävling mellan Pappskall och The Jan Bonnevier.
Medlem
Meeeeeeeen varfööööör ska just Pascal o ingen annan få en andra chans?
2018-04-30, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Inte sedan 1998.
1999 var det 'hemma hos'-reportage. Minns fortfarande när dom var hemma hos Robban och han la en rap och hans flickvän skämdes. Om det varit något efter den säsongen minns jag ej.

Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Hon framstår som korkad eftersom hon pratar i självklarheter och "sparkar in öppna dörrar". Hon verkar inte riktigt tänka till och ha en egen åsikt om vice versa som de andra deltagarna och som de flesta människor faktiskt har.
En grej jag minns på rak arm var i örådet när Anders frågade Nicoline hur de fortsättningsvis ska undvika att hamna i öråd. Svaret blev "vi ska försöka vinna fler tävlingar".

Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Tror faktiskt det är helt medvetet. Hon vill "bygga sitt varumärke" (låter sjukt töntigt jag vet) och få uppmärksamhet så att hon kan leva ett influencerliv. Känns ganska givet.

I det livet hon vill leva är det inte till ens fördel att ha en massa åsikter och göra en massa ställnignstagande.

Att vara intetsägande är på inget sätt att likställa med att vara korkad. Har träffat massor av intelligenta människor som är totalt intetsägande.
Att det är medvetet har jag svårt att tro. Jag tror det är ett klassiskt exempel på hur ett bra utseende/poppis bland killarna i skolan genom uppväxten etc formar en tjej ( i detta fallet) till att hålla tillbaka personligheten när man märker vilken framgång man har genom att inte göra någonting utan bara leva på sitt utseende. Så länge man inte gör/tycker/säger något speciellt finns framgången där helt ohotad. Självklart har du rätt i att det inte är detsamma som ointelligens.
2018-04-30, 19:38
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Sammanslagning på gång? Hoppas verkligen inte det är nåt som avskyvärt som att Pascal kommer tillbaka, nu när han rykte så är ju programmet äntligen uthärdligt.

Tyvärr är hans tid i rutan inte klar än, så nu får du ha rätt mindset för att klara resten av tiden...
2018-04-30, 19:39
Medlem
Att man tog Ricks och Jans immunitet var rätt klart, men att man tog Johans var lite konstigt.
2018-04-30, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Vart fick de melonerna ifrån? Produktionen? Svårt o se att de hittat det där i träden.

Ida och Lina visade dem ju papayaträden.

meloner växer inte på träd...
2018-04-30, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Yes Pascal är kvar! Haha åkte ut dagen innan sammanslagning
Ja, jisses vilket sammanträffande!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem