Flashback bygger pepparkakshus!
2018-04-22, 01:59
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fobono123
Hittar inte..

Synd att den slutade säljas innan jul, var sugen på att prova denna oralt.

Vill inte låta dryg men vet du hur Google fungerar? Skriv in vad du söker efter så är det bokstavligen typ bland de 5 första svaren som ges.
Citera
2018-04-22, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Vill inte låta dryg men vet du hur Google fungerar? Skriv in vad du söker efter så är det bokstavligen typ bland de 5 första svaren som ges.

Sorry sorry, kollade igenom vad jag trodde var alla svenska sidorna, missade tydligen en.. :P
Citera
2018-04-22, 23:46
Medlem
Borde det inte vara riskabelt att beställa denna nu när den är klassad?
Citera
2018-04-25, 18:08
Medlem
Drog iväg en beställning, får i värsta fall något annan än vad som lovas, inte helt oväntat när en "laglig" shop säljer klassade saker, märks snabbt när den tas oralt, är jag bäng ett halvt dygn så vet vi att jag förmodligen fått rätt saker :P

Kan ju även hända att de missat klassningen då den gick under ett annat formelnamn när den klassades, eller något sånt..
Citera
2018-04-25, 19:18
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profec
Borde det inte vara riskabelt att beställa denna nu när den är klassad?

Jo det är det väl men denna klassades väl som "bara" hälsofarlig inte som narkotika?
Vet inte riktigt skillnaden i straff men frågan är om inte snuten borde ha bättre saker för sig men av egen erfarenhet så verkar de inte ha det tyvärr.

Citat:
Drog iväg en beställning, får i värsta fall något annan än vad som lovas, inte helt oväntat när en "laglig" shop säljer klassade saker, märks snabbt när den tas oralt, är jag bäng ett halvt dygn så vet vi att jag förmodligen fått rätt saker :P

Kan ju även hända att de missat klassningen då den gick under ett annat formelnamn när den klassades, eller något sånt..

Skriv gärna när du får och om effekt osv, är sjukt sugen själv dels pga det orala upptaget.

Ang klassningen är det nog inget de missat det fanns klassade saker redan när de slog upp portarna, tyckte de sa ngt om att tillhandahålla det folket vill ha även om det inte är riktigt lagligt, Swish känns väl dock mindre säkert men med målvakt så är det väl inga problem...
Citera
2018-04-25, 20:38
Medlem
Jag åt över 900 st av dom piller som TheTripp tryckte av denna cannabinoid. Den cannabinoid som nu säljs inrikes under samma namn är inte samma substans. Den cannabinoid som den nya shoppen valt att kalla vid samma namn är en cannabinoid som ger ett obehagligt ryckigt 15 min rus med käkspänningar och mindre känningar av begynnande kramp och stickningar i händerna.

Köp nåt annat.
Citera
2018-04-26, 06:35
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Jag åt över 900 st av dom piller som TheTripp tryckte av denna cannabinoid. Den cannabinoid som nu säljs inrikes under samma namn är inte samma substans. Den cannabinoid som den nya shoppen valt att kalla vid samma namn är en cannabinoid som ger ett obehagligt ryckigt 15 min rus med käkspänningar och mindre känningar av begynnande kramp och stickningar i händerna.

Köp nåt annat.

Ja jag ångrar att jag helt missade de tabsen.
Testade du denna i pulverform oralt med och isf hur? Sublingualt lr hur tar man en sån liten mängd mest effektivt tex.

Enda gången jag fått denna var innan årsskiftet då hade den en särskild färg och var jävligt hård delvis, pajjade min bong då jag inte var så smart så den gick i bitar pga de hårda bitarna pulver...
Men det är denna och 48an som finns, inte mkt att välja på just nu på marknaden.

Ska hämta en påse från PS till helgen men den vet ju ingen vad den innehåller och jag gillar pulver mer blir spyfärdig varje gång man öppnar en påse färdigköpt mix, luktar så jävla illa...
Citera
2018-04-26, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Jo det är det väl men denna klassades väl som "bara" hälsofarlig inte som narkotika?
Vet inte riktigt skillnaden i straff men frågan är om inte snuten borde ha bättre saker för sig men av egen erfarenhet så verkar de inte ha det tyvärr.

Skriv gärna när du får och om effekt osv, är sjukt sugen själv dels pga det orala upptaget.

Ang klassningen är det nog inget de missat det fanns klassade saker redan när de slog upp portarna, tyckte de sa ngt om att tillhandahålla det folket vill ha även om det inte är riktigt lagligt, Swish känns väl dock mindre säkert men med målvakt så är det väl inga problem...

Testar ikväll, kommer du kanske ihåg hur pulvret såg ut när denna fanns på marknaden före jul?
Citera
2018-04-26, 15:40
Medlem
Citat:
Testar ikväll, kommer du kanske ihåg hur pulvret såg ut när denna fanns på marknaden före jul?

Det såg ut som vanligt vitt pulver.
Citera
2018-04-30, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dobelol
Det såg ut som vanligt vitt pulver.
Mitt var gult pulver haha
Citera
2018-05-01, 02:34
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Kan inte säga vilken "dos" jag tar blandar på 15 och kollar röker tills det tar slut... Hur kan man vet hur mycket man ska ta oralt?
Citera
2018-05-05, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyRottweiler
Kan inte säga vilken "dos" jag tar blandar på 15 och kollar röker tills det tar slut... Hur kan man vet hur mycket man ska ta oralt?
Det är en stor chansning och sattsning typ 50mg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in