Citat:
Ursprungligen postat av
pita55
Nej, jag menar inte att han sprungit som en tätting fram o tillbaka! Han kunde ju gå ifrån tornet o lämna Kim där ensam! Vilken idiot han är! Han kanske bara gick ett par gånger ned i båten o skrämmer henne lite till...sen upp i tornet o tänker ut vad han mer ska göra på sitt äventyr! Jag skickar med dombeslutet, där man kan läsa bättre vad han gjort mot henne . Det värsta är att hon klart var vid liv när han håller på med underlivet
PM skiter i all sorts säkerhet !!
http://www.domstol.dk/KobenhavnsByret/nyheder/domsresumeer/Pages/Domiub%C3%A5dssag.aspx
Mitt sexliv har du inte mad att göra!
Tusen tack för domslutet.

Jätteintressant. Om man läser om skadorna (Madsens sexuella fantasi som han ville göra verklighet av) så tycker jag ,att man utifrån skadorna förstår att offret inte kan ha levt länge "och torterats hela natten".
Ted Bundy var en vidrig sexualsadist. Väldigt ofta slog han till som blixten och utförde sexualsadistiska mord på väldigt kort tid. En halvtimme för ett offer (hemska underlivsskador). På ett studentboende hann Bundy med fyra offer på knappt en timme ungefär. Så det här med att ALLA sexualsadister drar ut på njutningen i timmar det är väldigt olika. Men ingen kropp tål hur mycket våld som helst särskilt länge. Det står inget i domslutet vad jag kunde läsa om hur lång tid det tog eller när de tror att offret avled. Men några pusselbitar att foga in i ubåtsturen dock.
" at tiltalte har udvist interesse for drab og
lemlæstelse af mennesker og også har interesseret sig for ”spidning”.
Retten lægger desuden vægt på, at tiltalte
nogle timer efter, at afdøde var afgået ved døden, parterede liget og smed det i havet.
Vi vet att Nautilus syntes på radarn i Köge bukt efter sitt dyk ca kl. 08.15 Och att det var då Madsen seglade runt och dumpade kvarlevor och grejer. Om man då räknar baklänges från 08.15,- få upp grejerna i tornet,-paketering,-påförandet av tyngder, -(filmande tror vi samt, udvist interesse for lemlæstelse ,dödsfscination ),-styckningen,- legat för avrinning i duschutrymmet (tänkbart),- samt avskärandet av huvud/hals.
Så kan man på ett ungefär räkna ut när offret avled. PM påstår dessutom att han sov två timmar(?) efter KiMs "olycka". Samt att han lagt mycket tid på att leta verktyg, grejer han behövt när han hanterat den döda kroppen. Samt en massa spring och tid som gått bort till strul samt segla ubåten.
PS Pita. Det var en liknelse och inte min mening att vara ofin eller lägga mig i. En liknelse bara.

Jag kunde använt mig själv som exempel istället. Så ber om ursäkt för det. Men detta var ju PMs "sexualakt" som han fantiserat och drömt om säkert i åratal.