2018-04-26, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Klart det var häftigt i början, det hade nog alla tyckt. Men när man gjort det 500 gånger så tror jag det är en annan grej. Måste bli jäkligt monotont och enformigt efter ett tag när man vant sig vid statusen som världsstjärna. Detta är nog nåt vi vanliga dödliga aldrig fullt ut kommer förstå.

Precis

Hur många tycker inte första veckan på ett nytt jobb är kul?

efter 5 år suger det
Citera
2018-04-26, 14:31
Medlem
Det har skett i Oman för det är ett av de länderna där det är dödsstraff att sprida information till media.
Citera
2018-04-26, 14:33
Medlem
En sak som jag har funderat på är; Med tanke på hans "trasiga" bukspottskörtel plus den allmänna vetskapen om att han hade alkoholproblem känns det väldigt konstigt att det inte finns särskilt mycket bilder/filmer på honom från olika fester eller platser där han har varit berusad/påverkad. Jag tänker att det borde finnas åtminstone en paparazzibild eller liknande. Men har inte hittat en enda. Har någon en förklaring?
Citera
2018-04-26, 14:43
Medlem
Hypersomnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elisolid
Ingen som funderat med på den här senaste tjejen han var tillsammans med? Var de fortfarande ett par eller hade de gjort slut? Hon har inte lagt ut nånting på sociala medier sedan dagen innan det inträffade. Hon verkar inte följa han på instagram heller? Min tanke var att något med henne kanske gjorde att han mådde sämre, typ att de gjorde slut?

Någon har skrivit på hennes instagram där en bild på Tim och hennes barn "Most beautiful and free spirited girl he dated ~ you brought light into his life and happiness " sen följer hon inte Avicci där men det kan vara att hon följer honom på hans privata (om han nu har)
Citera
2018-04-26, 14:47
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Klart det var häftigt i början, det hade nog alla tyckt. Men när man gjort det 500 gånger så tror jag det är en annan grej. Måste bli jäkligt monotont och enformigt efter ett tag när man vant sig vid statusen som världsstjärna. Detta är nog nåt vi vanliga dödliga aldrig fullt ut kommer förstå.

Ja, jag tycker dokumentären på ett väldigt bra sätt visar baksidan av en turnerande artists liv. Och extra speciellt då det i medierna tidigare bara pratats om Tim Bergling som en framgångssaga. En nyttig tankeställare för oss alla.
Sen finns det framgångsrika artister som verkligen styr själva och är extremt starka i sin karriär. Det ska man komma ihåg. Ta Madonna t ex. Hon ställer villkoren.

Jag skulle verkligen vantrivas själv, precis som Tim att flacka runt sådär. Fy fan för att vara på resande fot jämt och uppleva tomheten med att bo på massa hotell.
Men någonting med turnerandet verkar ändå han ändå ha dragits till, eftersom han tänkte börja turnera igen.
Senast redigerad av dialektiker 2018-04-26 kl. 14:54.
Citera
2018-04-26, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypersomni
Någon har skrivit på hennes instagram där en bild på Tim och hennes barn "Most beautiful and free spirited girl he dated ~ you brought light into his life and happiness " sen följer hon inte Avicci där men det kan vara att hon följer honom på hans privata (om han nu har)
"Free spirit" är nog det sista Avicii behövde. Min bedömning är att han behövde trygghet. Med hans ångest problematik kan det inte ha varit enkelt att dejta en polygam (?) tjej.
Citera
2018-04-26, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elisolid
Ingen som funderat med på den här senaste tjejen han var tillsammans med? Var de fortfarande ett par eller hade de gjort slut? Hon har inte lagt ut nånting på sociala medier sedan dagen innan det inträffade. Hon verkar inte följa han på instagram heller? Min tanke var att något med henne kanske gjorde att han mådde sämre, typ att de gjorde slut?

Hennes fjärde senaste bild är på farsan till hennes son, under en resa till hennes hemland Tjeckien. Möjligt att de har "hittat tillbaka" till varandra och att hon således dumpat Tim.
Citera
2018-04-26, 15:04
Medlem
skorpan102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uus3rn4m3
En sak som jag har funderat på är; Med tanke på hans "trasiga" bukspottskörtel plus den allmänna vetskapen om att han hade alkoholproblem känns det väldigt konstigt att det inte finns särskilt mycket bilder/filmer på honom från olika fester eller platser där han har varit berusad/påverkad. Jag tänker att det borde finnas åtminstone en paparazzibild eller liknande. Men har inte hittat en enda. Har någon en förklaring?

Kanske för att folk inte kände igen honom? Som han själv nämner här (04.19) ;

https://www.youtube.com/watch?v=6zxC7xA5qEE
Citera
2018-04-26, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilboza
Hennes fjärde senaste bild är på farsan till hennes son, under en resa till hennes hemland Tjeckien. Möjligt att de har "hittat tillbaka" till varandra och att hon således dumpat Tim.

Nej i den bilden skriver hon även något om "next time you should come" och taggar pappans nya tjej. Det verkade ha en "speciell" relation där de umgicks med varandra alla tre. Hon har även inlägg där hon umgås ensam med tjejen som nu är flickvän till pappan (exet).
Citera
2018-04-26, 15:12
Medlem
Hypersomnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skorpan102
Kanske för att folk inte kände igen honom? Som han själv nämner här (04.19) ;

https://www.youtube.com/watch?v=6zxC7xA5qEE

Han säger att det är hans mardröm att vara igenkänd och att det skulle vara hemskt bara den här meningen visar på vilken ångest han haft varje gång han turnerade. Fan Tim du skulle ha lämnat allt den skiten och bara gå någonstans,,
Citera
2018-04-26, 15:24
Medlem
skorpan102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypersomni
Han säger att det är hans mardröm att vara igenkänd och att det skulle vara hemskt bara den här meningen visar på vilken ångest han haft varje gång han turnerade. Fan Tim du skulle ha lämnat allt den skiten och bara gå någonstans,,

Håller med, han skulle dragit sig undan mycket tidigare och bara satsat på det han älskade mest, producera. Blivit lite mer som Max Martin istället.
Citera
2018-04-26, 15:28
Medlem
Vem är den senaste tjejen ni pratar om? känner bara till 2 en brunett, och en blodin som båda lagt upp bilder! vem var senast och vem var hans stora kärlek tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in