Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-04-26, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Janne J ringde svågern på svågerns telefon och svågerns barn svarade. Det försöker hycklaren Nujen få till att Janne J ringer och trakasserar 10-åringar.

Visar vilken jävla hycklare Nujen är. Jag blir spyfärdig.

Vet inte om jag missat det, minns bara ihåg hur hårt han gick emot Janne om att varför ringer du 10- åringar?

Men vad vidrigt av Özz.
Citera
2018-04-26, 00:14
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitingen
Men varför försvarade Janne inte det? Istället så var han så passiv att Özz fick rätt emot han?

Dut gjurde Junne. Hur du unte sutt prugrummut?

Att Özz "fick rätt" får stå för dig. Jag tar avstånd från ditt uttalande och backar ut ur rummet.
Citera
2018-04-26, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerpappan
Vad jag har förstått så är svågern en ingift svensk... så honom kan man nog göra vad man vill med..

Dra åt helv*te Svensk? Säg fan inte att han är svensk då blir jag rasande att dom bränner svågern. Och det för att han är svensk och inte betyder ett skit.
Citera
2018-04-26, 00:17
Medlem
Jag tror aldrig jag suttit och tappat hakan så mycket som jag gjorde medan jag tittade på det 22 min långa YT-klippet med den ettrige, obalanserade och oförskämde Özz Nujen tillsammans med den lugne och målinriktade JJ. Helt surrealistiskt!
Ett tag började jag nog dagdrömma och i min fantasi kom de båda att byta plats: Özz Nujen spelar den ettrige JJ som försöker utfråga och attackerar den lugne ÖN, spelad av JJ.

Detta bör väl gå till historien som det försök till intervju av en terroristfinansieringsklan, The Nujens, som kom att slutligt avgöra klanen Nujens öde? För nu finns det väl inte många medier kvar som väljer att ta parti för ÖN?

OffT: Tror ni seriöst att Måns Möller och Özz Nujen kommer att vara ute på turne' fram till nästa vår som det var tänkt?
Den turne'n borde väl stoppas av MSB?
http://www.lifeline.se/artister/ozz-nujen-mans-moller-varldens-historia/
Citera
2018-04-26, 00:17
Medlem
Sam.Boyds avatar
Helagotland 2015-03-13

Det är Özz Nûjens familjeägda fastighetsbolag Hyrfrid AB som är ledande budgivare på Gazeligården och gamla skolan. Det är regionen som säljer och beslutet om köpet ska gå igenom beslutar regionstyrelsen i slutet av mars.

http://www.helagotland.se/bostad/ozz-njen-koper-fastighet-pa-gotland-10815165.aspx

Frågan är om affären gått rätt till, eller om det är som i Väservik?

Gotland.net (Helagotland.se). 2017-02-20

Komikern och skådespelaren Özz Nûjen köpte för några år sedan Gazeliegården och den gamla skolan i Tingstäde tillsammans med sin storasyster. Han har under en längre tid renoverat gården för att få till en verksamhet i fastigheten. Tanken är att det framöver ska gå att spela teater där.

– Min förhoppning är att det ska bli en teater som får namnet Tingstäde teater. Jag och min storasyster har tillsammans renoverat den under en längre tid, säger Özz Nûjen.

– Det kommer inte att bli jättemycket verksamhet där. Men det är jag som i så fall ska göra en föreställning i sommar, säger han.

https://www.gotland.net/sv/se-gora/arkiv/ozz-nujen-bygger-teaterscen-i-tingstade

Luktar skatteplanering lång väg.
Senast redigerad av Sam.Boyd 2018-04-26 kl. 00:19.
Citera
2018-04-26, 00:18
Medlem
banzaipirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Det talar för att han är oskyldig, som sagt hans reaktion visar på att han känner sig felaktigt utpekad.
Om han är oskyldig (men ändå ansvarig) så förstår jag inte hur man kan offra sitt anseende 10-30 år framåt!??. Har Özz sponsrat Akilov? Troligen inte men misstanken finns nog.
Citera
2018-04-26, 00:19
Medlem
Tror faktiskt att ÖN inte hade med det att göra riktigt 100% (även om han var delaktig).
Dock Sorligt att han inte kan erkänna att dem gjorde ett misstag bara och sen gå vidare ist för att göra det "större" för att försvara sitt rykte
Citera
2018-04-26, 00:19
Medlem
Mufffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deman
äh han skötte sig bra och gick inte i fällan att börja pladdra och släppa in josefsson som inte hade nånting att komma med. Ett bra konsekvent försvar av Özz mot Jannes envisa offensiv gav honom segern.

Özz-Janne 1-0
Haha du kan ju fan inte vara allvarlig? Så att sitta och gorma och avbryta och upprepa samma frågor om och om igen, trots att Janne svarar på frågorna flera gånger, är att sköta sig bra? Är det möjligtvis du som är svågern?

Hade Özz haft rent mjöl i påsen så hade han gjort så gott han kunnat för att svara på frågorna, inte med maxpuls anklaga Janne för det ena med det tredje och avsäga sig ALLT ansvar. Han ljuger och de allra flesta ser det.
Citera
2018-04-26, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mufff
Haha du kan ju fan inte vara allvarlig? Så att sitta och gorma och avbryta och upprepa samma frågor om och om igen, trots att Janne svarar på frågorna flera gånger, är att sköta sig bra? Är det möjligtvis du som är svågern?

Hade Özz haft rent mjöl i påsen så hade han gjort så gott han kunnat för att svara på frågorna, inte med maxpuls anklaga Janne för det ena med det tredje och avsäga sig ALLT ansvar. Han ljuger och de allra flesta ser det.

Jo iofs, men jag tror hans beteende gjorde honom gott. Han lät ju inte honom prata
Citera
2018-04-26, 00:22
Bannlyst
På förhör avger Akilov att han fått jobbet genom landsmän, hur många uzbeker har vi i Sverige med arbetstillstånd? Låter som att alla är svartjobbare.
Citera
2018-04-26, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Özz är också svensk, kudisk-svensk.

Visst. Alla med svenskt pass och ID är svenk.
Citera
2018-04-26, 00:23
Medlem
JustZlatans avatar
En psykolog som sett intervjun skulle säkert komma till slutsatsen att Özz har något att dölja. Att gå så offensivt mot en journalist som bara ställer frågor visar att Özz döljer något. Klassisk psykologi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in