Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-04-25, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerpappan
Han hinner ju dock inte få några kritiska frågor innan angreppen på Janne börjar...och det tog 2 månader att få till intervjun. Så lite förberedd borde han ha hunnit bli.

Manipulativ och nästan psykopatisk. Det är så Özz framstår i detta.

Det jag menar är att alla andra 2 miljoner gånger han varit med i tv har det varit varit varmt, trevligt och mysigt.

Han har stor erfarenhet av mediaframträdanden.

Men noll erfarenhet av mediaframträdanden där det inte är han som är stöttad, gullad med och ska stå för häcklandet.
Citera
2018-04-25, 23:13
Medlem
Gubbtjyven73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Heliga moder vilken "intervju", blir Nujens kvar i nöjesbranchen efter detta kan vi bomma igen landet Sverige. Vilken vidrig människa....

Det är som att se en flygkrasch i en 22 minuters slowmotion......

Jag mår fysiskt dåligt efter ha sett detta.

Özz är så pinsam så jag kräks.
Citera
2018-04-25, 23:14
Medlem
Oehört jobbigt att lyssna på intervjun, han gapar som en idiot och ger inte Janne en sekund att ställa frågor. Man märker att han inte vill låta intervjun komma in på svåra frågor.
Citera
2018-04-25, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NisseNollkoll
Jag känner Özz väl och träffar honom ofta. jag har alldrig sett han så nervös. han ljuger och attackerar så som han lärde sig som fjälljägare i värnplikten. han är en ok man, men om detta ljuger han som fan.
jag tror att dem är oroliga på expressen eftersom dom vet vad som hände shan atci och soran. nu faller snart den tredje kurden.

Vore intressant att veta om Özz som Fjälljägare han finns inte enligt mig på några listor. Berätta mera...
Citera
2018-04-25, 23:15
Medlem
Vintergrisens avatar
Ja det där var onekligen i pinsammaste laget. Özz kan inte ha någon som helst självinsikt när han väljer att själv publicera klippet på Youtube. Han framstår ju som svagbegåvad när han fortsätter att fråga varför Josefsson inte pratat med hans svåger, när Josefsson redan förklarat, om och om igen, att svågern inte vill svara på några frågor.
Citera
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jag har sett det där chock-beteendet även hos några miljöpartister när mattan ryckts undan under fötterna på dom och dom blivit helt överrumplade av att få frågor som varit kritiska på riktigt av journalister som också varit på riktigt. Börjat svettats och agera helt irrationellt.

Ja, han är totalt ovan vid att bli kritiserad. Han har tidigare bara gullats med i media och det brinner i huvudet på honom totalt när han får kritiska frågor.

Dock har han ju vetat om i flera månader att Josefsson jagar honom och borde vara väl förberedd på vilka frågor som skulle ställas. Konstigt då att han inte hade bättre svar än det psykopatiska tjatet och stirrblicken.
Citera
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Varför har inte polisen eller SAPO gjorde någonting??? Jag fattar nada!

Personer som Özz Nujen har en märklig immunitet i Sverige.

Men jag kan inte tänka mig att medieetablissemanget kan fortsätta att gulla med honom som man gjort i åratal.
Citera
2018-04-25, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Med tanke på Özz reaktion skulle man kunna tro att han är oskyldig.

Varför tror du det?

I så fall hade han väl bara kunnat lägga korten på bordet som den andra arbetsgivaren gjorde.

Det är ju ingen som rotar i varför Akilov jobbade åt honom!?
Citera
2018-04-25, 23:18
Medlem
Frontlinjens avatar
Han ger utan tvekan sken av att dölja något. Finns nog många som kommer dra öronen åt sig vad gäller att fronta honom.

OT så är det där klippet en guldgruva för att göra bra memes
Citera
2018-04-25, 23:21
Medlem
Tuli Kupferbergs avatar
De värsta jag sett!
Özz Nûjen e mer idiot än jag trott! Ut med de jävla Kurderna.
Ett smutsigt folK. Gillar inte Erdogan men hoppas han utrotar de jävla asen.
Citera
2018-04-25, 23:22
Medlem
Sam.Boyds avatar
Och nu tror Özz med familj att detta är över?

Man ska inte sprattla som en galning när hajarn simmar runt i cirklar. Nu är det blod i vattnet.

Att dessutom bete sig så aggresivt mot en av landets mest respekterade journalister är inte så klokt.

Den intervjun var nog bland de mer bizzara jag sett.

De riktiga journalisterna sitter nu på redaktionerna och undrar vad de har för kontakter på Säpo och skatteverket. Vem som ska flyga och prata med grannarna på Gottland. Besöka kommunjontor vem som har ritningar till husen.
Med deönare lär man kunna få fina bilder på husen.
Citera
2018-04-25, 23:22
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Kolla 13:35 i klippet och framåt när Özz från ingenstans börjar jiddra om att JJ tjänar miljoner, och har en tredubblad lön från sina kvinnliga kollegor. Som att det har något med saken att göra Så hårt pressad att han inte kunde komma med något bättre. Den här så kallade intervjun var helt magisk. Özz vann garanterat ingenting på den

Ett mer pinsamt babbel har inte hörts i SVT sedan Arnstad mötte danskarna i Agenda. Den enda förklaringen, utöver att Özz är skogstokig, måste vara att han varit så van vid att alla journalister bara velat utdela ryggdunkningar att han när han fick besvärliga frågor blev helt ställd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in