Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-04-25, 22:58
Medlem
Sockerpappans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Varför är Özz så hetsig och uppretad? Och går till motangrepp mot Janne. Jag vet, det är en klassisk försvarsmekanism. Han skrattar och försöker greppa diskussionen och rikta den mot Janne. Han vill ha kontroll. I denna intervju visar han upp klassiska manipulativa och psykopatiska tendenser.

Usch vilken kille, blir fan rädd av att se människan även fast det bara är på youtube. Får kalla kårar.

Man kan ifrågasätta att Janne pratar med Özz om något som han inte vet (påstår han), men det är ingen anledning till att gå berserk på detta viset.. Här ligger inte en hund begraven utan här är det en massgrav

Exakt detta.
Mycket obehaglig intervju att titta på.
Citera
2018-04-25, 22:58
Medlem
zurfarns avatar
Syster (advokaten):

https://www.solidinfo.se/person/*ebbie_*ariane_*evrim_Nujen/97ff8987dc97d55cf9b8d98064e3572b

*= D

Svåger (han som betalar svart, enligt ÖXX, a.k.a "projektledaren":

https://www.merinfo.se/person/Nacka/*ickard-**laes-***avid-***amm-1977/brr98-3bof9

*=R
**=C
***= D

Service till nytillkomna som inte orkar läsa tråden. Och till nytillkomna journalister från när och fjärran.
Citera
2018-04-25, 22:59
Medlem
Hur kan man betala eller fakturera en person som har ett utvisningsbeslut eller inte är svensk medborgare? Kan en sådan person skatta i Sverige?
Citera
2018-04-25, 23:00
Medlem
Stigmata01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Den här har laddats upp på Youtube av Özz Nujen, länkad på Twitter.

"Så här 'jobbar' Janne Josefsson på Uppdrag granskning"

https://www.youtube.com/watch?time_continue=22&v=G5qru1cnIwo

https://twitter.com/ozznujen/status/989195191054725120

"Varför blandar du in mig, Janne Josefsson?"

Hela Gotland:

"Jag och min storasyster har tillsammans renoverat den under en längre tid, säger Özz Nûjen."

http://www.helagotland.se/kulturnoje/kand-komiker-bygger-teaterscen-i-tingstade-13946120.aspx

Haha, inte skrattat så mycket sedan ”Det är baaaarn” kvinnan. Özz går full retard😂
Citera
2018-04-25, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zen
Özz verkar inte vara mediatränad när han tappar humöret och upprepar sig hela tiden. Inledningen var repiterad från hans sida, men han kunde ha pudlat istället för total distansering mot allt.

Trots att han äger huset.. pinsam insats från han sida.

Han kunde ha hanterat situationen bättre genom att vara cool och uppriktig.

Han kanske inte var förberedd varken på intervjun eller i synnerhet på att få kritiska frågor.

Jag har sett det där chock-beteendet även hos några miljöpartister när mattan ryckts undan under fötterna på dom och dom blivit helt överrumplade av att få frågor som varit kritiska på riktigt av journalister som också varit på riktigt. Börjat svettats och agera helt irrationellt.
Citera
2018-04-25, 23:02
Medlem
Sockerpappans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Han kanske inte var förberedd varken på intervjun eller i synnerhet på att få kritiska frågor.

Jag har sett det där chock-beteendet även hos några miljöpartister när mattan ryckts undan under fötterna på dom och dom blivit helt överrumplade av att få frågor som varit kritiska på riktigt av journalister som också varit på riktigt. Börjat svettats och agera helt irrationellt.

Han hinner ju dock inte få några kritiska frågor innan angreppen på Janne börjar...och det tog 2 månader att få till intervjun. Så lite förberedd borde han ha hunnit bli.

Manipulativ och nästan psykopatisk. Det är så Özz framstår i detta.
Citera
2018-04-25, 23:05
Medlem
NisseNollkolls avatar
Jag känner Özz väl och träffar honom ofta. jag har alldrig sett han så nervös. han ljuger och attackerar så som han lärde sig som fjälljägare i värnplikten. han är en ok man, men om detta ljuger han som fan.
jag tror att dem är oroliga på expressen eftersom dom vet vad som hände shan atci och soran. nu faller snart den tredje kurden.
Citera
2018-04-25, 23:05
Medlem
Mosbulles avatar
Varför har inte polisen eller SAPO gjorde någonting??? Jag fattar nada!
Citera
2018-04-25, 23:07
Medlem
DannyButtermans avatar
Jag har alltid tänkt på özz som gapig och korkad, men här förvånar hans beteende mig. Jag trodde uppriktigt sagt inte att han var så jävla gapig och korkad.

Synd att den självklara frågorna ”när du fick reda på transaktionerna, har du försökt ta reda på vad Akilov gjorde i ditt hus?” och ”vad gav din svåger DIG för förklaring?” aldrig ställdes.
Citera
2018-04-25, 23:11
Medlem
Med tanke på Özz reaktion skulle man kunna tro att han är oskyldig.
Citera
2018-04-25, 23:11
Medlem
Uppträder han som komiker nu? Finns det någon som vill se honom, jag följer inte med i "nöjesbranschen" men som han uppträder mot Janne Josephson finns det väl ingen som kan ha med honom att göra.

Däremot skriver han väl i någon prostitutionsblaska, Expressen tror jag?

Usch jag trodde inte att han var så otäck. Går han på droger?
Citera
2018-04-25, 23:12
Medlem
S.Kandals avatar
Heliga moder vilken "intervju", blir Nujens kvar i nöjesbranchen efter detta kan vi bomma igen landet Sverige. Vilken vidrig människa....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in