Citat:
Ursprungligen postat av
Jag2013
Jag skrev inte att jag vet utan att det känns som det efter att ha sett dokumentären om honom. Skrev inte att jag vet. Men man får intrycket av att han känner sig ganska ensam och missförstådd av det han säger i dokumentären.
Håller med om att han verkade ensam. Med det sagt tror jag att det är jävligt svårt att vara vän med en så stor stjärna. Inte för hans ego verkade uppblåst så, men blir ju naturligt att vännerna är i skuld eftersom han lär ha bjudit på mkt och sett till att även de får ett materiellt bra liv etc.
Blir nog lätt så, att ens vänner då blir jasägare eller vad man ska säga.
Tror t.ex absolut inte att hans barndomsvänner haft något ont uppsåt per say, utan snarare att även de har dragits med i den dekadenta livsstilen och troligtvis inte tänkt till så mycket som de uppenbarligen bör gjort.
Med det sagt vet vi ju givetvis inte någonting ö.h.t om hur hans nära vänner har agerat, de kanske har pressat sönder honom för att gå in på rehab, eller tvingat honom att sluta osv. Är ovärdigt att lasta dem när vi har alldeles för lite information.
I dokumentären får vi ju inte se mycket alls av hur hans relation är med vännerna förutom ett fåtal scener. Säger väldigt väldigt lite.