2018-01-20, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brute
Och där vann hon P3 Gulds pris för "Årets pop" också.
Grattis Tove!

//Brute

Kul och välförtjänt.
Grattis!!
Citera
2018-04-23, 20:23
Medlem
Fortran77s avatar
Ser att hon ska öppna för Katy Perry på dennes Europaturné!
Hur stor grej är det?
Citera
2018-10-20, 12:06
Medlem
GormDenGamles avatar
Jag fick precis mail från Live Nation. De nämner trådens huvudperson som världsstjärna. Är detta korrekt?

Samtidigt kan man läsa att hon spelar på platser som Väven i Umeå, Arbis i Norrköping och Nöjesfabriken i Karlstad.
Citera
2018-12-16, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Jag fick precis mail från Live Nation. De nämner trådens huvudperson som världsstjärna. Är detta korrekt?

Samtidigt kan man läsa att hon spelar på platser som Väven i Umeå, Arbis i Norrköping och Nöjesfabriken i Karlstad.

Med tanke på att det var mindre än 100 pers som var o kollade när hon spelade i Malmö i fredags så känns ju ”världsstjärna” extremt överdrivet. Har alltid haft svårt för Tove Styrke av någon anledning, det är något jag inte gillar med henne. Troligtvis är det fler än jag som har svårt för henne om man tittar på hennes publiksiffror...
Citera
2018-12-17, 00:10
Medlem
Heter hennes pappa Pieere Söderström fd, Styrke ?
Citera
2018-12-17, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle

Hon var väl "förband" till Katy Perry om jag inte minns fel.
Hon har 8 låtar på Spotify som streamat platinum (minst 8 miljoner spelningar).
Inte så pjåkigt i jantelagens Sverige.
Citera
2020-01-25, 21:46
Medlem
Mikeyjamess avatar
Hon har kommit ut som gay!
Citera
2020-02-03, 23:48
Medlem
Adelaides avatar
Har hon utländskt påbrå? Hon ser inte helsvensk ut.
Citera
2020-05-20, 15:01
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Klar för "så ska det låta".
Citera
2020-11-29, 02:30
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PGustan
Med tanke på att det var mindre än 100 pers som var o kollade när hon spelade i Malmö i fredags så känns ju ”världsstjärna” extremt överdrivet. Har alltid haft svårt för Tove Styrke av någon anledning, det är något jag inte gillar med henne. Troligtvis är det fler än jag som har svårt för henne om man tittar på hennes publiksiffror...

Hon är en extremt ointressant medioker artist som kommit fram i kölvattnet av det patetiska karaokeprogrammet IDOL.

Den där nasala bebisrösten hon hade när hon framförde Lili&Sussies låt i SMB var ett bottennapp utan dess like.

Anders Bagge som "upptäckte" henne borde låta undersöka både hörsel och psyke innan han gör bort sig helt och hållet. Hon är ett lysande exempel på att det går att sälja vad som helst för skit med mördande reklam.
Citera
2020-11-29, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hon är en extremt ointressant medioker artist som kommit fram i kölvattnet av det patetiska karaokeprogrammet IDOL.

Den där nasala bebisrösten hon hade när hon framförde Lili&Sussies låt i SMB var ett bottennapp utan dess like.

Anders Bagge som "upptäckte" henne borde låta undersöka både hörsel och psyke innan han gör bort sig helt och hållet. Hon är ett lysande exempel på att det går att sälja vad som helst för skit med mördande reklam.

Det hon är mest känd för är att hon visar tuttarna från scen, det säger det mesta.
Citera
2020-11-29, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torparen
Det hon är mest känd för är att hon visar tuttarna från scen, det säger det mesta.

Det är Tove Lo som brukar visa brösten på scenen, inte Tove Styrke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in