Citat:
Ursprungligen postat av
allinug26
Allvar....hur F.. e du funtad? En människa ung älskad kille av sina föräldrar syskon vänner fans osv.. du har mage att sitta och uttrycka dig om utseende på ett fruktansvärd omoget elakt sätt. Ta en titt i spegeln å inse att vi ser alla olika vackra ut. Tänk hädanefter på hur du sårar och kränker folk, vi e alla människor med olika gener och anlag. Han var en världsartist och älskad av många mer än du kan föreställa dig!
Vila i frid Tim <3
Det här inlägget letar du upp sex år senare då Tim precis har avlidit?

Hade du lite för lite att uppröras över ikväll? Det är klart att det var ett rätt otrevligt inlägg, men att se det i dagens ljus är inte riktigt rättvist. Du skulle se vad folk skriver om andra kändisars utseende. I tråden om Anna Book hade det där kunnat vara med i Topp 10 över snälla inlägg. Sedan behöverman ju inte vara snygg för att vara framgångsrik.
Jag tycker det är väldigt synd att en ung människa har dött och särskilt någon som bidrog till att världen fick musik. Jag är inte särskilt hemma på modern musik och är annara mest inne på rock och metal, men till och med jag har råkat lyssna på några låtar han snodde ihop. Jag vet flera som aldrig trott att de skulle ta i den musikstilen med tång som faktiskt gillade något av det han gjorde. Han hade verkligen en ovanlig talang där, melodierna han satte ihop tilltalade många över de annars rätt hårda gränserna inom musik.
Jag har inte sett dokumentären, men får ändå intrycket av att managern får oförtjänt skit. En jämförelse: Ens chef är ju sällan den som säger åt en att dra ner på takten och inte tjäna så mycket pengar för att man kanske bränner ut sig. Det är en uppgift som man själv, ens anhöriga och läkare har. Dessutom, som vissa har påpekat, är dokumentären några år gammal och Tim har sedan dess slutat turnera. Att påstå att managern "dödade" honom verkar hekt enkelt överdramatiskt.