2018-04-05, 18:44
Medlem
Studioworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jul208
Stryker väldigt sällan, men hade jag varit mångmiljonär så hade givetvis nån annan fått ta hand om strykning, städning och tvätt. Nu fick jag lust att bli mångmiljonär...

Jag är mångmiljonär.
Stryker mina egna skjortor, frugan städar det mesta men jag tar hand om toor och badrum. Tvättar gör vi båda.
Vem, idag, tror att det är något speciellt med mångmiljonärer?
Nej, det gäller inte bara värdet på fastigheter.
Citera
2018-04-22, 15:43
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studioworks
Jag är mångmiljonär.
Stryker mina egna skjortor, frugan städar det mesta men jag tar hand om toor och badrum. Tvättar gör vi båda.
Vem, idag, tror att det är något speciellt med mångmiljonärer?
Nej, det gäller inte bara värdet på fastigheter.

2-3 miljoner eller 20-30 miljoner? Någonstans borde väl rimligtvis gränsen gå för när man tycker sig kunna slippa skura toaletter!

Nu har jag ingen städhjälp men om jag bodde med fru och ungar skulle jag inte städa toaletter och badrum efter dem!
Citera
2018-04-22, 19:58
Medlem
gulguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
2-3 miljoner eller 20-30 miljoner? Någonstans borde väl rimligtvis gränsen gå för när man tycker sig kunna slippa skura toaletter!

Nu har jag ingen städhjälp men om jag bodde med fru och ungar skulle jag inte städa toaletter och badrum efter dem!

Det finns inte någon sådan gräns fattar du väl? Det spelar ingen roll hur mycket pengar man har, en del vill inte ha främmande människor som bökar runt som grisar i deras hem. Det är inte svårare än så.
Citera
2018-04-22, 20:19
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulgul
Det finns inte någon sådan gräns fattar du väl? Det spelar ingen roll hur mycket pengar man har, en del vill inte ha främmande människor som bökar runt som grisar i deras hem. Det är inte svårare än så.

Aj! Så fick man lära sig något idag med! Och nog kikade det fram ett spetsförkläde under Trumps kavaj igår så det ligger något i det du säger!
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in