2018-04-21, 21:11
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pisseman
Med tanke på att han inte hade en gallblåsa så är det rätt så typiskt att den sista bilden verkar vara med en drink i handen. Inte så bra kombination...

Vilken bild?
Citera
2018-04-21, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Vilken bild?

Aftonblaskan
Citera
2018-04-21, 21:13
Medlem
messiasibids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Kan man lita på att polisen i Oman säger sanningen när de hävdar att inget brott begåtts?

Trots allt är länderna i arabvärlden inte kända för sin brist på korruption. Men i detta fall vågar jag hävda att de inte ljuger när de hävdar att brott ej begåtts. Alltför mycket står på spel.

Jag vet inte hur landets oljetillgångar ser ut, men frånsett dessa kan de antagligen bara dra in pengar på solturism. Att få världens blickar emot sig i ett sådant här fall är naturligtvis inte önskvärt och att försöka sopa allt under mattan i strålkastarljuset är naturligtvis ett kommersiellt självmord.

Jag tror likt dig att polisen inte ljuger. Däremot skulle väl det vara ett visst tapp i turismen om nu Avicii blev mördad (för att relatera till ditt sista stycke).
Citera
2018-04-21, 21:13
Medlem
Nu har Ash plockat bort sin en. Tidigare idag kunde jag läsa han långa inlägg.
Citera
2018-04-21, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seir
Har själv brottats med självmordtankar och ett par försök. Dom försöken har oftast kommit från ingenstans, och har varit helt ologiska i var jag befunnit mig i livet. När man är i det stadiet tänker man inte på konsekvenser eller annat, sjukt svårt att förklara men de tankarna finns helt enkelt inte där.

Dödsorsak kommer säkert att publiceras. Frågan är om det kommer talas sanning eller inte, beroende på vad som faktiskt har hänt. Ta inte mitt eller någon annans ord för vad som hänt, vad som helst kan ha hänt. Men jag tror det här är självförvållat eller nån clash med hans mediciner blandat med alkohol.

Tror också på någon slags kombination av piller och alkohol. Ett misstag.
Citera
2018-04-21, 21:16
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pisseman
Aftonblaskan

Du menar denna: https://www.tmz.com/2018/04/21/avicii-yacht-drink-in-hand-day-before-death/ ?
Citera
2018-04-21, 21:17
Medlem
tMZ publicerar bild på Tim drink i handen tillsammans med två håriga araber. alkohol har dödat ännu en människa.
Citera
Medlem
Blue-Lou-Boyles avatar
Avicii saknade en grundegenskap för att vara en världsartist - narcissism. Får du total ångest över att uppträda inför folk och att stå i centrum, så borde man hålla sig borta från det. Istället botade han sin ångest med kokain och alkohol, för då kunde han åtminstone uppträda utan att vara blyg och stel.

Istället för att kliva av turnélivet och fokusera enbart på att producera musik så blev han pushad till att turnéa. Det är så folk runtomkring honom kan kapitalisera på Avicii nämligen. Managern drar in deg, hans polare får följa med till Vegas och knulla och leva Entourage-livet. Alla vinner på att Avicii turnéar, tom hans personlige tränare.

Så vad gör han för att bota detta? Mer kokain och mer alkohol, och mer ångestdämpande och mer sömnpiller. Till slut ger ju kroppen upp.

Och där någonstans har vi väl grundproblemet.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Kan man lita på att polisen i Oman säger sanningen när de hävdar att inget brott begåtts?

Trots allt är länderna i arabvärlden inte kända för sin brist på korruption. Men i detta fall vågar jag hävda att de inte ljuger när de hävdar att brott ej begåtts. Alltför mycket står på spel.

Jag vet inte hur landets oljetillgångar ser ut, men frånsett dessa kan de antagligen bara dra in pengar på solturism. Att få världens blickar emot sig i ett sådant här fall är naturligtvis inte önskvärt och att försöka sopa allt under mattan i strålkastarljuset är naturligtvis ett kommersiellt självmord.

Landet verkar satsa oerhört mycket pengar på turism.

Frågan är om folk kommer att valllärda till den plats där Avicii dog?
Citera
2018-04-21, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Du menar denna: https://www.tmz.com/2018/04/21/avicii-yacht-drink-in-hand-day-before-death/ ?
Precis
Citera
2018-04-21, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannekarlsson
Tror också på någon slags kombination av piller och alkohol. Ett misstag.
Delar den uppfattningen, tror också det har skett en olycka av något slag, alternativt att han körde på sin vanliga medicinering (och kanske tog ett drink som han kanske brukade) alltså något han var van vid men så just denna dagen/natten så orkade inte hans sargade kropp längre.
Citera
2018-04-21, 21:19
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av An84
Kan också vara överkonsumtion av eneridryk, epilepsi anfall
Nej det går inte att fastställa så snabbt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto