Citat:
Ursprungligen postat av
peepingtoms
Ja man undrar ju
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/ostersundfk/article22911104.ab
Han är den enda i sverige som ska ha blivit kidnappad i sverige för att han var i försvaret. Fylledelirium snarare....
Det här är stor komik:
"När männen väl stannade vid en bensinstation såg Kindberg sin chans.
– Då lyckades jag slita mig fri, få upp ena bakdörren och springa därifrån allt jag kunde. Det var räddningen, säger han.
Kindberg vill och kan inte berätta mer än så om händelsen. Han vill heller inte berätta syftet bakom kidnappningen.
– Det är faktiskt av hänsyn till mitt tidigare arbete och de människor jag arbetat med. Mycket är hemligstämplat. Mitt jobb inom det militära var förstås orsaken till det som skedde, men mer än så kan jag inte säga, säger han.
– Denna händelse var en av många traumatiska händelser som jag upplevde under perioden 1994 till 2004. Helt klart är att de bidragit till att göra mig till den jag är idag."
Några töntar ska alltså kidnappat honom p.g.a. hans tillhörighet i det militära. För töntar måste det väl vara som kidnappar en militär och sen åker till en bensinstation! Behövde de tanka, eller köpa cigg?
Vet inte om det var ett dille men mytoman är då karln helt klart som kommer på att skriva något sånt här i en bok.