Citat:
Ursprungligen postat av
mrtowlie
Eller så drack han för att han var en ung rik känd kille med hybris som likt alla andra unga killar gillar att kröka? Snyfthistorier hittas gärna på i efterhand, "drack för att hantera pressen", etc.
Dessutom förstår jag faktiskt inte vad det är så jobbigt med att DJ:a ett par timmar var tredje dag, speciellt om man erhåller 1.2 miljoner kronor per spelning för besväret. Ett helt team och roddare som gör grovjobbet medan man softar på lyxhotellet eller softar i privatjet. Give me a break.
Allt detta hade inte varit något problem om han tagit sitt jobb på allvar och hållit sig nykter.
Är du dum i huvudet eller?
När pappa sa att den sista idioten var född hade han inte fel i alla fall.
Du är ju så bakom flötet man bara kan bli.
Kan du ens tänka dig in i vilken press den här killen var under? Antagligen inte.
”Tog inte sitt jobb på allvar”.
Du är så fruktansvärt oförskämd som yttrar de orden. Vet du hur många hits Tim Bergling har producerat? Vet du hur mycket han har turnerat?
Att göra en turné handlar inte om att stå och spela ett par timmar. Det du kallar att ”bara spela” är så grovt underskattat.
Pallar inte ens gå in närmare på allt.
Tim ska ha så jävla mycket respekt för sitt arbete. Han har spridit Sveriges namn och han har gjort det jävligt bra!
Fantastisk kille som förtjänar all slags respekt. Hans död är inget annat än fruktansvärt. Jag har växt upp med hans musik, han var guden inom house. Den alla såg upp till.
Jag är så tacksam för det arbetet han gjorde och för all del glädje han har givit mig genom sin musik.
Det är en helt kolossal förlust för världen.
Kan fortfarande inte fatta det.
Älskade Tim.
Jag kommer uppfostra min lille brorson med din musik, din livsglädje ska jag förmedla till honom och mina kommande barn. Fantastiska jävla underbara människa!
Vila i frid.