2018-04-21, 16:43
Medlem
Yallas avatar
Om man får spekulera så skulle jag tro att Tim hade cancer och gick på behandling och troligen fått ett negativt besked och avslutat sitt liv själv.
Oerhört tragiskt när en ung människa går bort, vila i frid.
//Yalla
Citera
2018-04-21, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Det gör det tyvärr. Det har aldrig varit tal om någon oklarhet i dödsorsaken.

Tills vi sett förklaringen ,så är det högst oklart hur han dog.
Har han skjutit sej, hängt sej, tagit tabletter,dött i sina egna spyor eller rent av dött pga sjukdom ?
Ringde han, skrev han ett brev eller skickade han ngt meddelande innan han dog eller somnade han bara in ?

Dödsorsaken självmord är också rätt luddig ,eftersom den på inget sätt talar om på vilket sätt han då ev skulle valt att avsluta sitt liv
Citera
Medlem
NOlies avatar
Det känns spontant som om han tog sitt liv. Han verkade ha en alltför känslig och godhjärtad själ i denna brutala värld.
Hoppas hans hund är väl omhändertagen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Möjligt, men den pressen de sätter på honom när han ligger i sjuksängen är ju löjlig. Att de ens kan med att säga allt det inför kamerorna. Läs ovan vad jag skrev, det är citat från när de bollar där på sjukan.

Vilka krav tror du FK sätter på pancreatit sjuka människor i Sverige, som jämförelse? Om det hade en vanlig Andersson?
Citera
Medlem
"Jag har hustlat sönder folk!" säger Ash i dokumentären i samband med att han förhandlat med Universal o.s.v.
Citera
2018-04-21, 16:45
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Källa?

https://www.expressen.se/leva-och-bo/aviciis-superlyxiga-nya-villa-i-la--bilder/
Citera
2018-04-21, 16:45
Medlem
Yallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Jag gissar att föräldrarna var vanliga blyga svensons.

Svårt att sätta emot när ens son står på scen med madonna. Han partade väl rejält och tyckte det var kul ganska länge.

Nu i efterhand kommer dom ångra sig så länge dom lever att dom inte vågade stå upp emot managern och alla andra och skydda sin son.
28 år är fanken inte gammalt om man går från halvnördig svenne till världsstjärna

Den enda uppsida jag kan se är att familjen får ärva hundratals miljoner.

Helvete vilken smäll för familjen...
Du vet inte vem hans mamma var va.......!
Citera
2018-04-21, 16:46
Medlem
Seirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
"Jag har hustlat sönder folk!" säger Ash i dokumentären i samband med att han förhandlat med Universal o.s.v.

Reagerade också på det. Solklar Narcissist, sociopat, psykopat.
Citera
2018-04-21, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle-sand
Vilka krav tror du FK sätter på pancreatit sjuka människor i Sverige, som jämförelse? Om det hade en vanlig Andersson?
Ingen aning, frågan må vara intressant men den hör faktiskt inte hit.
Citera
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOlie
Det känns spontant som om han tog sitt liv. Han verkade ha en alltför känslig och godhjärtad själ i denna brutala värld.
Hoppas hans hund är väl omhändertagen.

Visst är det så, med tanke på att polisen så snabbt drog slutsatsen att de hade alla fakta. Hade det varit droger/medicin hade de fått vänta på toxikologiska tester, samma sak med hjärtinfarkt eller liknande där obduktion hade krävts innan man får svar.

Det verkar tyvärr som han helt enkelt hängde sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Nej men en villa i LA med utgångspriset 168 miljoner (när Avicii köpte).

Den kostade knappt 125 millen

Så ca 45 millen mindre än vad du skrev.

Så om du ska vara besserwisser se till att ha dina siffror rätt.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Att du är en PK visar din avatar på. Skallen full av skit.
Ge mig dodsorsaken vid dodsforklaringen. Blattarna tog ihjäl honom är min åsikt.
Din åsikt är inte problemet, det är hur du framför den som stinker.
Jag har ingen dödsorsak men jag är mänsklig nog att med egna ögon se hur dåligt han mådde och att det hade inte gjort nån större skillnad om hans manager hade varit en vit parasit istället för blatteparasit. Den själlösa ytligheten som driver människor i famnen på liemannen är grundproblemet, du får sälja din själ genom att konsumera tills du är förverkad, sen är det dags för nästa stackare att kramas på den sista droppen. Repetera tills du fattar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in