Citat:
Ursprungligen postat av
ninjutsu
Det hade nog räckt om du äter det i samband med något fettrikt, cannabinoider är ju fettlösliga vad jag vet så upptaget blir nog bättre och snällare mot magen.
Ja du behöver en örtvejp om du ska vejpa. Billigt vet jag inte, kostar nog runt 900-1500 om man ska ha något vettigt elektriskt. Pipor av olika slag som är gjorda för förångning funkar antagligen också, då blir det billigare. Jag har aldrig vejpat cbd så vet inte hur känsligt det är med temperaturen, men jag vet att Nordic Med Can sålde xmax starry som ska ha funkat bra med cbd-örter.
Tackar ninjutsu.
Har en teori om att jag är extremt känslig för thc, jag blir påverkad tom av hampan.
Inte erfarit detta av köpta cbd-oljor, men när jag använt hampate så tål jag inte mer än ett halvt kryddmått. Helt olika effekter. Har läst om att vissas magar reagerar på just thc.
Jag får experimentera. Har
noll magproblem med scandinavian hemps oljor och kapslar exempelvis - använt i drygt ett år. Men hampa-te får jag en helt annan effekt utav, samt magproblem.
Hampa-teet lyfter även mitt humör, vilket de andra produkterna inte gjort. Samt fungerar mer potent lugnande. Men jag får alltså ta väldigt små mängder. Tackar för svar.
rc