2018-04-18, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Bajen kan inte få en bättre start än så här. Största konkurrenterna slarvar till sig skador, kort och förluster/X samtidigt som Bajen får börja med ett gött schema. Tar dom sig igenom kommande 3 tungare matcher så är nog säsongen & formen på riktigt.

Inte för att regna på paraden, men Bajen har mött ett ganska så uselt Sirius, en nykomling, och ett Göteborg under typ total ombyggnad, där dom vann på övertid. Med det sagt så är det nog ändå det lag som spelat bäst fotboll i år(som jag sett), speciellt i matcherna mot de två förstnämnda, var inte så impad av deras spel mot oss, dom skapade inte så mycket(gjorde inte vi heller), det var rätt mycket kamp och det var små marginaler, enligt mig.
2018-04-18, 21:03
Medlem
Joelfrogs avatar
Imon kan vi kanske få sjunga (vi skiter i vem ni är för vi är serieledare)
2018-04-18, 21:04
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Har MFF varit usla hela matchen? Det har varit balkonghängsväder ikväll, så missat mycket av kvällens underhållning.

Zombiefotboll av MFF framför allt i andra. Du hade det nog roligare på balkongen.
2018-04-18, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Inte för att regna på paraden, men Bajen har mött ett ganska så uselt Sirius, en nykomling, och ett Göteborg under typ total ombyggnad, där dom vann på övertid. Med det sagt så är det nog ändå det lag som spelat bäst fotboll i år(som jag sett), speciellt i matcherna mot de två förstnämnda, var inte så impad av deras spel mot oss, dom skapade inte så mycket(gjorde inte vi heller), det var rätt mycket kamp och det var små marginaler, enligt mig.

Det var därför jag skrev enkelt spelschema.
2018-04-18, 21:06
Medlem
Magnus Persson kommer nog ryka först. Vilket är helt rätt herregud att vara så usel
2018-04-18, 21:08
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realist1
Magnus Persson kommer nog ryka först. Vilket är helt rätt herregud att vara så usel

undra hur snart det kommer ske
2018-04-18, 21:10
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realist1
Var många som höjde på ögonbrynen när han vart klar som tränare för MFF. Han är borta till VM-uppehållet tror jag.
2018-04-18, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
undra hur snart det kommer ske

Ja för min skull får det gärna dröja..ner med skiten till ettan!
2018-04-18, 21:14
Medlem
Malmö svff har problem med deltagarlagen. Så jävla skönt, hatar deras självbelåtna stil. Hoppas det går helt åt helvete för dom.
Medlem
Innan denna omgång var jag säker på att Jimmy Thelin skulle ryka först men nu borde väl MP ligga väldigt risigt till? 1 seger 4 första matcherna är knappast godkänt för ett så bra lag som MFF.
Medlem
dovAkins avatar
nu vill jag se denna 11 kommande match också
Medlem
Lurigfaxs avatar
Olof Lundh...så fantastiskt träig i TV.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto