2018-04-17, 15:29
Medlem
Bymyselfs avatar
Men jiises, vad händer?? Det här är fan i mig helt sanslöst! Vem är så in i helvetes korkad så man tuttar på i samma hus man bor i? Absolut noll konsekvenstänk, bara rent impulshandlande! Om det nu är T så hoppas jag det tar slut här - det här kunde gått riktigt riktigt illa! Och ska Jimmyboy fortsätta sina hysteriska försvarstal, eller har han börjat ana ugglor nu? Hur mkt överbevisad behöver han bli?
2018-04-17, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Jag gissar på Psykakuten innan fredag när polisen har kört förhören med henne, det blir nog
inga silkesvantar den här gången med tanke på personskador och annat.

Rättspsyk tippar jag att det blir under väldigt lång tid framöver, denna flashback kändis "Agent Nygren" fick
sitta ett bra tag för att ha tänt på några papperstussar som han slängde in i en brevlåda
som slocknade av sig självt (FB) Lättkränkt 22-åring får inte komma in och leka (Victor Nygren dömd för olaga hot m m)

Rädd att det inte händer! Hon lär prata bort dom. Litar inte på vårat rättsväsen. Men dom borde spärra in henne så att inget mera inträffar.
2018-04-17, 15:58
Medlem
Blir namnet offentligt när domstolen utser en försvarare eller blir det offentlig handling först vid ev häktning?
2018-04-17, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Undrar om hon kommer att godta den försvarare rätten utser, eller om hon önskar någon särskild nu när en hel del står på spel?
Undrar om någon advokat vill ha fallet.

Ser framför mig hur hennes advokat från förra målet håller sig undan.
2018-04-17, 16:04
Medlem
Hydraheads avatar

Arligheten123 var är du?
Vad händer i Jörn?
Ge oss förstahandsinformation!
2018-04-17, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Låt oss låtsas att hon sprungit och gömt sig hos ngn. vart bor hennes loverboyfriend Jimmy? Kan de ha plockat henne där?
Snarare plockad på uppsamlingsplatsen efter branden med filten om sig och kopp kaffe framför sig.

När polisen väl börjat prata med de drabbade så har det nog gått snabbt att hitta en huvudmisstänkt.
2018-04-17, 16:11
Medlem
underhands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Snarare plockad på uppsamlingsplatsen efter branden med filten om sig och kopp kaffe framför sig.

När polisen väl börjat prata med de drabbade så har det nog gått snabbt att hitta en huvudmisstänkt.
Rykten har väl cirkulerat redan innan "storbranden" ..
2018-04-17, 16:14
Medlem
video intervju med brandman angående skadorna på huset

https://www.norran.se/nyheter/blaljus/boendekris-efter-mordbranden-i-jorn-tur-att-det-finns-hjalpsamma-manniskor/
2018-04-17, 16:30
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Blir namnet offentligt när domstolen utser en försvarare eller blir det offentlig handling först vid ev häktning?
Först om/när häktningsframställan blir aktuellt, tar 2 dagar till tyvärr.
2018-04-17, 16:51
Medlem
Vargunge1s avatar
Terese sitter anhållen hos polisen i skellefteå. Hon greps mellan vårdcentralen och gamla mejeriet i Jörn. Jimmy Kvick var inte i lägenheten när brasan startade i vindstrappen
2018-04-17, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vargunge1
Terese sitter anhållen hos polisen i skellefteå. Hon greps mellan vårdcentralen och gamla mejeriet i Jörn. Jimmy Kvick var inte i lägenheten när brasan startade i vindstrappen

Hoppas J vaknar till liv nu om vad han e gift med. Lider med karl. Och Ts föräldar.
2018-04-17, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vargunge1

Hon flydde alltså efter branden? Hur kommer det sig tro? Är man oskyldig så må man såklart springa ut ur huset, men man springer ju inte långt? Man håller sig på betryggande avstånd tänker jag mig, stannar kvar och ser hur det går med huset osv. Nä, det här är hon ju skyldig till verkar det som.

Alltså, vad fruktansvärt att tända en brasa i vindstrappen när det bor någon på vinden. Då rör det sig verkligen om mordbrand. Men nu kanske inte den personen var hemma, men annars är det ju helt ofattbart. Nästan så man börjar misstänka att hon i så fall hyser något agg genetemot stackaren som bor på vinden?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in