Citat:
Ursprungligen postat av
AldoRaine
Ja det är ju våra. Dina och mina

Nej, de är inte våra, lika lite som du är min egendom. Dom är egna individer och får ta ansvar över sig själva. De är inte nationen Sveriges ansvar att agera socialkontor för hela världens befolkning.
Citat:
Jag höftar bara, vill egentligen bara förmedla en konsekvens av att vi inte tar hand om dom stackarna nu. Jag vet att du innerst inne också vill hjälpa dina medmänniskor men kanske inte vågar visa detta på flashback
Precis du höftar bara, ingen som helst verklighetsförankring. Det är bara blind tro och skitsnack.
Man hjälper inte sina medmänniskor genom att rasera landet Sverige och vad våra förfädrar och förmödrar byggt upp i sitt anletes svett. Det är vad vi gör nu när svenska skattebetalare står för notan för sitt egna lands undergång.
Vår kultur löses upp inifrån. Kvar i mångkulturen blir sharialagar, misstro och ett korrupt samhälle utan konsensus och solidaritet.
Jag står för det medmänskliga. Såna som du vill skapa kaos och elände i nationen Sverige. Och ni är tyvärr på god väg att lyckas.