2018-04-12, 13:25
Medlem
Såg att shoppen som hade denna inne sist har fått in igen. Lagt en order, men frågan är om det skickas idag, tycker dom är riktigt slöa på allt dom gör tyvärr.
Citera
2018-04-12, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Såg att shoppen som hade denna inne sist har fått in igen. Lagt en order, men frågan är om det skickas idag, tycker dom är riktigt slöa på allt dom gör tyvärr.

Jag fick mitt idag

Verkar vara samma batch som de alltid haft, alltså bra.

Det tog tre dagar från att jag la beställningen. Tycker att det är helt ok. Priset är väldigt bra. Kvaliteten är bra.

Fett nice att den finns inne igen.
Citera
2018-04-12, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Jag fick mitt idag

Verkar vara samma batch som de alltid haft, alltså bra.

Det tog tre dagar från att jag la beställningen. Tycker att det är helt ok. Priset är väldigt bra. Kvaliteten är bra.

Fett nice att den finns inne igen.

Såg att min order blev skickad idag, får den förmodligen imorgon då. Perfekt till helgen! Beställde med postförskott.

Ja verkligen, den bästa dissos jag har tagit faktist!
Citera
2018-04-13, 12:28
Medlem
Hur ser batchen ut?
Citera
2018-04-13, 16:46
Medlem
Citat:
Hur ser batchen ut?

Exakt samma som de alltid haft
Citera
2018-04-13, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Exakt samma som de alltid haft

Brun aktigt?
Citera
2018-04-13, 19:09
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Brun aktigt?
Nej, det är mer som väldigt små vita korn. Inte alls brun.
Citera
2018-04-14, 04:35
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Totalt har jag utforskat ungefär 150 till 200 milligram av den här nu. Min påse med resterande mängd slängdes för strax över tre veckor sedan, tillsammans med den påse 2-OxO-PCE jag hade. Dagarna därpå slängde jag ut ytterligare substanser, fast det är inte dem jag ska prata om. Jag ska försöka att hålla mig till just 3-HO-PCP nu.

För ungefär en månad sedan drabbades jag av en tragedi. Ni vet, en sådan som skakar om hela ens värld och lämnar en i gråt, förtvivlan och vilsenhet. Jag hade sedan två veckor bakåt från det att det här inträffade börjat experimentera med framför allt 3-HO-PCP och 2-OxO-PCE. Den förstnämnda föll mig i smaken bäst, men då inte på grund av det egentliga ruset, utan snarare till följd av att dagen-efter-effekterna inte var alls lika långdragna.

Hur som helst gjorde jag det urbota korkade kardinalfelet att försöka uthärda sorgen genom att på kvällar och nätter berusa mig på 3-HO-PCP som primärsubstans, alkohol som sekundärsubstans. I fyra kvällar och nätter (dock med sömn dagtid tack vare alkoholen och vid något tillfälle en ringa mängd flualprazolam) berusade jag mig. Det blev ungefär 20 till 35 milligram 3-HO-PCP och omkring 25 centiliter starksprit och någon starköl per kväll. På en av dessa dagar tog jag också tio milligram 2-OxO-PCE som komplement till 3-HO-PCP.

I sin helhet fungerade substanserna trots upprepat bruk. Däremot upplevde jag något som jag inte alls förväntade mig. Den första, andra och tredje kvällen hade jag allmänt mysiga rus med bedövade känslor; det fjärde ruset skrämde mig en aning dock. Mitt upp i platån bosatte sig tankeloopar i mig utan minsta vilja att flytta därifrån och de löd ungefär: "Jag klarar inte det här, jag klarar inte det här, jag klarar inte det här, jag vill inte leva längre, jag vill inte leva längre, jag vill inte leva längre, jag kommer inte att fixa det här". Från ingenstans kom jag att yra runt fram och tillbaka, dra händerna över ansiktet och hyperventilera. Jag vill inte kalla det för en snedtripp, inte alls - mitt psykologiska tillstånd var ju indisputabelt den utlösande faktorn till denna händelse. Samtidigt fanns heller aldrig en verkligt föreliggande risk att faktiskt begå självmord - jag har aldrig haft självmordstankar och lär (eller hoppas på det) aldrig någonsin drabbas av det. Men jag vill ändå beskriva vad jag upplevde och sända en önskan till er allesammans, att ni som experimenterar med den här, och andra droger också naturligtvis, gör allt i er makt för att inte kväva känslor som måste bearbetas medelst syntetiska substanser - i synnerhet sorgearbete.

Den följande natten, den första utan dessa dissociativa substanser i blodomloppet men dock med alkohol cirkulerande där, vaknade jag strax efter klockan 02. Jag reste mig upp och gick för att söka efter toaletten. Medan jag stod där och tömde blåsan upplevde jag att jordens rotation hade accelererat, att golvet under mig spelade ett spratt med mina fötter. Efter att ha stannat till vid kylskåpet för att dricka några klunkar vätska skulle jag ta mig mot sängen igen. Jag nådde inte fram.

Regnljud övertog min hörsel; glitter och stjärnfall målade mitt synfält; fötter och ben försattes i viloläge. Den redan mörka natten svartnade ytterligare och svärtan övergick till fullständig omfamning. Uppskattningsvis någon minut senare vaknade jag till liv och insåg att jag låg på rygg flera meter från kylskåpet, vilket var den sista destination jag kunde minnas mig ha sett. Min mikrovågsugn var nära på att falla mot golvet från diskbänken, vilken jag sannolikt hade slagit till med handen. Jag hade också fått en kännbar smäll mot axel och vänstersida huvud - smärtor som turligt nog inom något dygn lade sig och försvann. Huruvida detta har att göra med de dissociativa substanserna eller inte vill jag inte riktigt göra en allmängiltig bedömning utifrån, utan jag låter det sägas bero på flertalet orsaker och inte substansernas verkan ensamt. Likväl finner jag frågan intressant att diskutera.

Har någon annan här upplevt svimningar eller tendenser till det under rusets gång eller det följande dygnet? Vilka doser har ni i så fall legat på?

Var rädda om varandra!
Citera
2018-04-14, 10:03
Avslutad
Ja,det stämmer framförallt. Tar man från bulkarna och sätter ett eget påhittat namn,så kan det vara allt ifrån spice och till vad fan som helst. När man läser gamla inlägg här om det som kallades NEB numera klassad. Finner det mycket märkligt att en kan ta sådan mängd medans en annan enbart tar ett korn och däcka i två dygn. Det snackas ju mycket om olika batcher och upplevelser de sista året..Själv kan jag bara vara säker på det jag själv upplevt. Spice fick jag i mig av misstag och då bara ett lungbloss sen medvetslös och lite minnesluckor i ett dygn innan man vart tillbaks till denna värld. Märkligt precis som psykadelika som tex 4 aco met vilket inte gjorde mig borta. Menar det borde ju vara tvärtom. Cannabis vet man ju sen gammalt. Så man klurade lite på detta och fann att något inte riktigt stämde..framförallt när en gång fick en zip som det stod 4mph som snortades i näsan och sved så in i helvete och snoret rann. Var uppe i ett halv gram utan något som helst känsla..sen att plötsligt ett år senare dyker namnet 4mph upp i en shop som ny substans på marknaden och ska likna metylfenidat och den prövades ju och de blå små tabbarna gav eufori likaså pulvret fast det sved mer. Som den test råtta man var varje helg. Det är så nu i efterhand det uppenbarade sig..så det där med batcher och olika upplevelser och problem folk haft har inte besvärat mig. Lite sent att komma nu med sanningen. Inte min plikt men det kanske finns någon annan här som kanske vet något och kan förklara det hela??

Må väl och ha en fin dag ni som tycker att det skall vara ett nöje med att knarka. Ni slipper ju vara test råttor igallafall. Har för mig att det finns en till som varit test råtta åt några hobbykemister.
Citera
2018-04-16, 02:53
Medlem
Vad har hänt med Zerohålet, är Kickass batch lika bra som ZHs alltid var?
Citera
2018-04-16, 08:55
Avstängd
Detta är väl bara skit??
Citera
2018-04-16, 15:41
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Detta är väl bara skit??
Det håller jag inte med om. Tycker den funkar riktigt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in