2018-04-15, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Herregud så osympatisk du är. Att du inte gillar AIK och är bitter över förlusten är en sak, men sluta skäm ut dig för fan. Av dina inlägg att döma verkar du vara huligan alternativt en snorunge. Att AIK hyllar en målvakt som är död sedan flera år är väl inget som angår dig? Vill minnas att du tjafsade om det förra säsongen också. Ditt pinsamma trollande börjar bli ruskigt tröttsamt.
Kan du inte argumentera ist för att komma med ditt dravel? Som alltid!
Tycker du inte att Sundgren är en vidrig äcklig jävla filmare?
2018-04-15, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Vad för dravel? Kan du för en gångs skull prova att bemöta mitt inlägg innan du tar ord ur mun på mig? Förstår du inte att det är hans sågande av att AIK sjunger " Ivan Turina" i matchminut nummer 27 som jag reagerar på? Hur du lyckas missa den detaljen är obegripligt faktiskt. Sundgren kan man såklart säga vad man vill om men han har för fan varit sjuk och så vitt jag vet varit ganska nära döden. Att då dra honom i smutsen känns bara inte rätt.
2018-04-15, 22:33
Avslutad
Så vad säger ni om Jordan Larssons mål? Hur många mål behöver han göra för att kunna bli intressant för att kanske bli uttagen till evtentuells träningsmatcher för landslaget?

Kan han hinna imponera inför sommaren ?
2018-04-15, 22:35
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Så vad säger ni om Jordan Larssons mål? Hur många mål behöver han göra för att kunna bli intressant för att kanske bli uttagen till evtentuells träningsmatcher för landslaget?

Kan han hinna imponera inför sommaren ?

Asoro och Isak framför Jordan Larsson alla dagar i veckan. Verkligen inte imponerad av honom.

Citat:

Gringårdaren är så butthurt
Och nej Sundgren ska inte ha kort och åka ut. Bara i en grindifares värld där någon tycker lika synd om er patetiska klubb som er själva skulle detta hända och den världen finns inte.. deal with it!
Senast redigerad av Commissary 2018-04-15 kl. 22:43.
2018-04-15, 22:35
Medlem
Citat:
Vad för dravel? Kan du för en gångs skull prova att bemöta mitt inlägg innan du tar ord ur mun på mig? Förstår du inte att det är hans sågande av att AIK sjunger " Ivan Turina" i matchminut nummer 27 som jag reagerar på? Hur du lyckas missa den detaljen är obegripligt faktiskt. Sundgren kan man såklart säga vad man vill om men han har för fan varit sjuk och så vitt jag vet varit ganska nära döden. Att då dra honom i smutsen känns bara inte rätt.
DIN JÄVLA ID*OT!!!
Så för att Sundgren filmar och ser till att Djurgårdsspelaren åker ut är ok för att han varit sjuk?
Du är så jävla pantad!!!

Saken är den att Sundgren ska ha rött och bli avstängd i minst 3 matcher för ett sådant tilltag.
2018-04-15, 22:38
Medlem
Shuyins avatar
Stabil derbyseger, mycket bra insats av AIK som neutraliserade Dif. Även om vi får lite hjälp på vägen vid 2-0 målet.

Orkar inte kommentera tjafset med armeniern, men konstaterar att det inte var den bästa debuten man har sett.
2018-04-15, 22:38
Medlem
Citat:
DIN JÄVLA ID*OT!!!
Så för att Sundgren filmar och ser till att Djurgårdsspelaren åker ut är ok för att han varit sjuk?
Du är så jävla pantad!!!

Saken är den att Sundgren ska ha rött och bli avstängd i minst 3 matcher för ett sådant tilltag.
Men för helvete du läser ju inte ens vad jag skriver!!!!

Jag har överhuvudtaget inte nämnt Sundgren men ändå måste du likförbannat visa dig på styva linan. Säger inte att jag försvarar det men blanda inte bort korten. Att du tar ord ur mun på folk och går till grova personangrepp så fort någon tycker annorlunda är fan inte mitt problem.
2018-04-15, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary
Asoro och Isak framför Jordan Larsson alla dagar i veckan. Verkligen inte imponerad av honom.

Sverige behöver nya unga anfallare till landslaget så alla som har potential är välkomna
2018-04-15, 22:40
Medlem
Citat:
DIN JÄVLA ID*OT!!!
Du är så jävla pantad!!!

Djurgårdaren hade åkt ut oavsett. Rörelsen med huvudet är vad domaren går på inte utfallet. Domaren kan aldrig veta hur hårt eller hur ont något gör så han går på huvudrörelsen. Att markera en skalle är alltid = rött kort

Sedan kunde dock Sundgren fått ett gult i den situationen. (och då hade han åkt ut)
2018-04-15, 22:41
Medlem
Jordans vara eller icke vara i landslaget hör väl egentligen hemma i landslagsforat men vi behöver ju fler unga och hungriga spelare i truppen och jag tror att Jordan kan bli riktigt bra när han spelat in sig. Så jag hade inte tackat nej till honom.
2018-04-15, 22:43
Medlem
Citat:
Men för helvete du läser ju inte ens vad jag skriver!!!!

Jag har överhuvudtaget inte nämnt Sundgren men ändå måste du likförbannat visa dig på styva linan. Säger inte att jag försvarar det men blanda inte bort korten. Att du tar ord ur mun på folk och går till grova personangrepp så fort någon tycker annorlunda är fan inte mitt problem.
Du kommenterade ett inlägg om Turina och Sundgren och jag svarde om varför du inte kan komma med argument mot användaren.

Då går du på mig om Turina. Som svar på det så lägger jag ingen tid på det. Vill AIK hylla han i match efter match oavsett minut 27 eller inte är inget som jag lägger någon vikt vid.

Men Sundgren är en pajas och en fotbollsmördare som borde få ett hårt straff nu efteråt.
2018-04-15, 22:44
Medlem
Commissarys avatar
Citat:

Men Sundgren är en pajas och en fotbollsmördare som borde få ett hårt straff nu efteråt.

Nej.. kommer inte hända. Sluta grina nu. #grindif

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in