2018-04-14, 20:49
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luffarjeppe
Hon tog ju tillbaka allt när vi konfrontera henne innan därav troll
Man ser ibland här att någon backar och dementerar det man tidigare har skrivit, men det är väl inte ett typiskt trollbeteende. Kanske snarare tvärtom.
Senast redigerad av Draifos 2018-04-14 kl. 20:55.
Citera
2018-04-14, 20:54
Medlem
Jo om man säger att ens pojkvän har erkänt ett dubbelmord så är man väl ett troll?
Citera
2018-04-14, 20:56
Medlem
Jag blir lite undrande när alla gamla klassiska spekulationer blandas med uttalanden som indikerar "att det är klart". Får mig att tro att många skriver enbart som underhållning. Link04 låter ju oss förstå att polisen bara ska ordna det praktiska och så är det klart, i alla fall tolkar jag det hela ungefär så. Således inte någon större mening med mer spekulationer eftersom vi ändå snart får facit.
Citera
2018-04-14, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Kom in i tråden igen.
I morgon👍
Citera
2018-04-14, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jordgubbsflickan
I morgon👍

Du kan skriva namnet på gärningsmannen i ett privat meddelande till ngn i tråden eller tipsa polisen helt anonymt.
Citera
2018-04-14, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleCb
Du kan skriva namnet på gärningsmannen i ett privat meddelande till ngn i tråden eller tipsa polisen helt anonymt.

Ha ha är du på riktigt???
Citera
2018-04-14, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornerofhope
Jag blir lite undrande när alla gamla klassiska spekulationer blandas med uttalanden som indikerar "att det är klart". Får mig att tro att många skriver enbart som underhållning. Link04 låter ju oss förstå att polisen bara ska ordna det praktiska och så är det klart, i alla fall tolkar jag det hela ungefär så. Således inte någon större mening med mer spekulationer eftersom vi ändå snart får facit.

Håller ändå med om det här. Det följer samma språkbruk som polisen som i 14 år i rad har prognostiserat att mordet kommer att lösas ”inom ett år”. Det är egentligen suspekt att påstå att mordet kommer lösas inom den tisdsramen eftersom en misstänkt kommer att topsas, och om det blir träff kommer mordet att lösas på några veckor.
Citera
2018-04-14, 22:21
Medlem
Kan man få fram hans dna genom blodbanken?
Citera
2018-04-15, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarjeppe
Hon tog ju tillbaka allt när vi konfrontera henne innan därav troll

Jag kan minnas fel men jag minns det inte som att ni konfronterade henne utan mer anklagade henne, för något som hon aldrig skrivit i den här tråden. Hon har inte erkänt att hennes ex är skyldig till just det här dubbelmordet, och hennes ovilja att avslöja vilket mord det handlar om tyder enligt mig snarare på att hon inte trollar.
Citera
2018-04-15, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clandeztino
Ja det är mer eller mindre bekräftat att gm skar sig i handen. Vilken hand var det?

Högerhand, han såg det också väldigt tydligt sa han då när farsan mötte honom så var den handen mot vägen så att säga.

Beige jacka, Mörka byxor, Ingen mössa på skallen, barnsligt utseende, och såg inte så skärrad ut.

Ringde honom igår igen, och han sa det att det som gjorde att han fäste ögonen på den här personen.

Var just att han blödde, och även såg spänd ut i sin blick. Som en psykopat från film sa han.
Citera
2018-04-15, 08:44
Medlem
[quote=ClariNet|63785559]Hej igen! Vi har saknat dig, om inte annat så för att utbyta litet tankar. Hur mår du just nu?[/QUOT

Jag mår bra. Sitter på avstånd och betraktar era nya teorier.

Det roliga är att det finns ett visst antal personer som styr hela tråden, och det som de säger verkar vara "lag".

Det finns en del intressanta betraktelser/åsikter sedan jag lämnade tråden men det har alltid en tendens att spåra ur.
Senast redigerad av jordgubbsflickan 2018-04-15 kl. 08:49.
Citera
2018-04-15, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Jag håller med dig. Citerar mig själv från diskussionerna kring "jordgubbsflickan" i mars-18:

g håller med dig. Citerar mig själv från diskussionerna kring "jordgubbsflickan" i mars-18:

Citat:

*Ursprungligen postat av*ClariNet

Har en helt annan uppfattning. Jordgubbsflickan är insyltad i GM:s släkt/bekanta etc. Hon är för rädd/feg or whatever för att gå vidare med det hon vet. Hon kommer in i tråden, droppar viss info och hoppas att något ska ske. Hon är yngre än GM. Hon har respekt för honom. Vore hon äldre hade hon sett till att polisen fått info.

Du är skärpt ClariNet men här är du fel ute.

Jag är inte yngre än GM, jag är inte insyltad med hans släkt eller bekanta och jag respekterar definitivt inte honom. Och jag är absolut ingen feg person. Du är inne på fel spår just här...

Tänk om, tänk rätt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in