Citat:
Ursprungligen postat av
Norren
Har inte tagit lyrica på 1,5 år och fick ett antal från internet av en kompis som jag tagit
då jag mått lite dåligt och vet hur det kan få mig må bättre, även om jag INTE VILL EGENTLIGEN
men DET ÄR NGT SOM INTE STÄMMER.. jag som varit CLEAN 1,5 år som förr borde kunnat ta 2 st 300mg kapslar och det räckte absolut har tagit x antal fler då de inte alls gett ngn effekt,
och den effekten de sen gett är inte den energin positiviteten mm utan jag har snarare blivit nedstämd mm ... Vad F*N är det för ngt i dessa Pregabalin-kapslar? Vågar inte ta dem mer.
Verkar vara samma substans som cirkulerar runt..?`
Vad för biverkningar upplever du??
Ang krampanfall som skrevs tidigare måste jag tillägga att när jag åt Lyrica/Pregabalin för 1,5 år sen fick jag det flera gånger. Men jag misstänkte det hade med något annat jag åt. Jag vet ej. Det var jävligt obehagligt..

Upplever EXAKT samma biverkningar som du beskriver här. Skum ångest, som liksom går i vågor, obehaglig känsla i kroppen, och nedstämdhet.
Det är nåt jävla skit i dom. Köp lite dyrare från annat håll istället, så får du äkta varor. Tyvärr får man väl inte skriva nåt om shoppar/säljare osv här.
Släng skiten. Inte värt att äta av dom, när du ändå får dom där biverkningarna. Själv har jag ätit dom ändå, för att lindra abstinensen när jag inte haft något annat. :/
Dessa säljare borde nämnas vid namn, så folk kan hålla sig borta från dom. Har lista på alla som säljer denna skit. Och hade gärna publicerat den nånstans, där det är tillåtet.
Förbannat trött på att bli blåst på pengar och dessutom riskera att bli förgiftad också. Förstår inte hur vissa shoppar/säljare kan finnas kvar fortfarande, när skiten inte ens fungerar som den ska.
Dags att folk börjar bojkotta dessa säljare, så dom försvinner för gott. Detta har pågått i mer än ett år nu, till och från. Och fortfarande finns dom kvar. Så folk köper ju tydligen skiten än.
mvh
EUO
EDIT:
Ni som skrivit till mig, jag skulle gärna svara på era PM. Men tydligen finns det nån gräns för hur många olika personer man får PM'a till per dygn. Max 5 olika personer. Så jag kan inte svara er just nu. :/ Får återkomma till er imorgon eller efter kl 00 antar jag. Om jag är vaken då. Annars hör jag av mig till er imorgon.
Har FB alltid haft dessa regler?