2018-02-23, 08:50
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lgswe
Finns redan en Tråd om den om du söker!
Länk?
Citera
2018-02-24, 21:39
Medlem
Läskigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Länk?

(FB) Den grova hämnden: Skickade julhälsning – Skellefteå

Verkar dock inte som att det har kommit fram något intressant.
Citera
2018-02-25, 09:00
Medlem
snabbkaftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obama77
http://norran.se/nyheter/blaljus-nyheter/grovt-nattligt-vald-i-skelleftea-offret-adrog-sig-skador-efter-misshandeln-977339

Vem är stjärnskotten?

Det är Jxvan Petrxvic och Alx ZhoobXn

x=o och x=i
Citera
2018-02-25, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snabbkaften

x=o och x=i

Finns dom på FB?

Annars kommer nog tråden dö ut
Citera
2018-02-25, 15:05
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snabbkaften

x=o och x=i

Jaha! Babbar, varför är man inte förvånad?.. Det är väl knarkskulder som vanligt, eller så har någon tittat snett och då kommer hedern in som ett brev på posten.
Citera
2018-02-25, 22:49
Medlem
Johan Petrovic? Ali zhoobin, vem är det som blivit misshandlad då? Knark affär som vanligt som gått snett?
Citera
2018-03-01, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-torp
Eftersom tråden handlar om kriminella i Skellefteå och Niklas har begått en kriminell handling, så tas det givetvis upp i den här tråden.

Personligen hyser jag ingen empati för människor som ger sig på barn. Så är det bara. Däremot vet jag att många har fortsatt att umgås med honom trots hans brott, vilket jag anser vara ett lumpet beteende.

Någon som har domen och kan länka den
Citera
2018-03-13, 12:45
Medlem
Det har framkommit att en äldre kvinna i Burträsk har sysslat med ogängtillhörigheter under en längre period och verkar slå sin man också. Kör regelbundet med utpressning och har tidigare haft problem med missbruk av bensodiazepiner. Medelålerskvinna, ganska korthårig frisyr, bestämd blick och vill till varje pris ha sin vilja igenom.
Sista upressningsföröket var inom familjen och jag tror att hon lider av någon form av psykisk störning.
Hon verkar dessutom tro att hon är polare med polisen men dom skrattar ju bara åt henne. Är själv mkt god vän med en polis och när hon träffar dom så försöker ju såklart poliserna bara trevliga men när hon går så pustar dom ut och säker Men fan ÄNTLIGEN, att hon orkar. Är hon frisk tro?
Många, inklusive tror inte att hon har alla bestick i lådan och kanske t.o.m är farlig!

Så ett tips; Gör inga affärer med en kortklippt, smal medelålders kvinna i Burträsk. Föreslår hon nånting så säg bara nej. Och om hon försöker sälja sin medecin (benso) så ring polisen!!!
Jag känner ganska många snutar bra (umgås med en på fritiden och har sagt att hon är gammal knarkare och kanske säljer)
Citera
2018-04-09, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torpets
Det har framkommit att en äldre kvinna i Burträsk har sysslat med ogängtillhörigheter under en längre period och verkar slå sin man också. Kör regelbundet med utpressning och har tidigare haft problem med missbruk av bensodiazepiner. Medelålerskvinna, ganska korthårig frisyr, bestämd blick och vill till varje pris ha sin vilja igenom.
Sista upressningsföröket var inom familjen och jag tror att hon lider av någon form av psykisk störning.
Hon verkar dessutom tro att hon är polare med polisen men dom skrattar ju bara åt henne. Är själv mkt god vän med en polis och när hon träffar dom så försöker ju såklart poliserna bara trevliga men när hon går så pustar dom ut och säker Men fan ÄNTLIGEN, att hon orkar. Är hon frisk tro?
Många, inklusive tror inte att hon har alla bestick i lådan och kanske t.o.m är farlig!

Så ett tips; Gör inga affärer med en kortklippt, smal medelålders kvinna i Burträsk. Föreslår hon nånting så säg bara nej. Och om hon försöker sälja sin medecin (benso) så ring polisen!!!
Jag känner ganska många snutar bra (umgås med en på fritiden och har sagt att hon är gammal knarkare och kanske säljer)

Jag har fått helt felaktiga uppgifter om detta. Det stämmer inte utan det gäller en helt annan person och en helt annan del av kommunen.
Så fel det kan bli ibland
Citera
2018-04-12, 16:02
Medlem
Har J. Nilsson åkt på stryk eftersom han sitter i rullstol?
Citera
2018-04-18, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andaelmo77
Har J. Nilsson åkt på stryk eftersom han sitter i rullstol?
Kanske ska försöka få vårdnadsbidrag 😃
Citera
2018-05-10, 10:35
Medlem
Läskigs avatar
Någon som vet vem denna kleptoman är?
https://www.norran.se/nyheter/blaljus/skelleftetjuv-har-slagit-till-21-ganger-hennes-uppgifter-ar-fulla-av-motsagelser/
Ingen superbrottsling men hon verkar ha svårt att hålla fingrarna i styr, och verkar relativt usel på det hon gör med tanke på hur många gånger hon åkt fast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in