Citat:
Fullständigt rimligt. Det verkar vara helt oberoende av andra faktorer. Jag vill minnas att jag läste om någon kvinna som blommade ut vid 40 års ålder, var i 60-årsåldern när artikeln skrevs och är domina med välutrustad dungeon och allt.
Vi skall nog inte dra för stora växlar på detta, även om Madsens gamla kompisar från den scenen helst såg att han hade tagit en dyktur i något vattenkraftverks turbinsystem. För gör vi det så kommer vi rent logiskt sett att hamna i samma läger som le sexuella frigörelsemaffian som inte ser några som helst problem med sexualitet öht.
t. Tangentbordssociologen
Vi skall nog inte dra för stora växlar på detta, även om Madsens gamla kompisar från den scenen helst såg att han hade tagit en dyktur i något vattenkraftverks turbinsystem. För gör vi det så kommer vi rent logiskt sett att hamna i samma läger som le sexuella frigörelsemaffian som inte ser några som helst problem med sexualitet öht.
t. Tangentbordssociologen
25 år är väl ingen ålder. Det var ett konstigt yttrande! Jag kan tänka mig dels att M hade annat att göra under åren upp till 25, och dels att han helt enkelt hade svårt att träffa tjejer. Hans intressen var ju strikt manliga; han kan inte ha träffat många tjejer varken på tekniska högskolan, svetskursen eller raketklubbarna. Claus Nørregaard har ju berättat hur hans och Madsens sociala liv exploderade när de hittade till Refshaleön och de olika konstnärskollektiven där. De uppskattades mycket för att de kunde hjälpa till att svetsa ihop saker (t.ex. några "robotmänniskor"), göra artificiell rök till föreställningar och sådant, som "konstnärerna" inte behärskade. Men då blev det ju (tyvärr med tanke på hur i alla fall Madsens sexliv sedan utvecklades) en viss typ av kvinnor de fick möjlighet att lära känna. Bohemiska, oblyga och utlevande...
Citat:
Citat:
Madsen och Bengtson hittade hangaren (HAB) och flyttade in tillsammans. Det visas i filmen "Amateurs in Space". Efter "skilsmässan" blev M kvar där, och där höll hans RML till tiden ut. (Men nu är det slut, trots att RML fortfarande märkligt nog står med statusen "aktiv" i danska företagsregistret, och M står kvar som VD fast med en mycket mystisk adress. Har länkat till det tidigare i tråden.)