Citat:
Ja, han har ju pengar att avvara och så här makalöst mycket och sjukt galen lojalitet måste ju kosta stora summor. Glöm inte att Clown Prince Mohammed bin Salman har varit på sightseeing-tur till Washington-London-Paris också vilket renderade i några miljardkontrakt i respektive länder. Som sagt, om inte Våst och USA lyckas spela ut det här på rätt sätt så tror jag nog att det blir knepigt för dessa ledare. Ingen av dem sitter så där jättesäkert på sina stolar.
Jag ser många nya skribenter här, det är roligt! Så jag tänkte det kunde vara bra med en sammanfattning.
Vad är det Väst håller på med i Syrien?
1. De säger att de vill få bort Assad, trots att han är vald med stor majoritet av folket i Syrien. Det enda skälen till att Väst vill ha bort honom är att han inte är följsam mot USA och Israel och att de vill komma åt Syriens tillgångar på gas och olja. Och Saudi vill sprida sin extrema islam.
2. De betalar och beväpnar hundratusentals terrorister som sätter skräck i folk och skapar kaos och krig.
3. USA-koalitionens militära närvaro i Syrien är olaglig, de har inte tillstånd vare sig av FN eller av Syriens regering.
4. De pumpar ut mängder av lögner i media för att dölja sin krigföring mot Syrien och få oss i Väst att acceptera sina galenskaper.
Här är några av lögnerna:
Inbördeskrig. Nej, det är ett angreppskrig från Väst.
Assad dikatator och mördare. Nej, han är vald och månar verkligen om de civila.
Assad krigsförbrytare. Lögn igen. Syrien och Ryssland följer noga krigets lagar eftersom de vet att Väst kommer att bomba om de gör några allvarliga krigsbrott.
USA bekämpar IS. Både ja och nej. USA samarbetar med IS och de andra terroristerna. När USA bombar IS är det en förevändning för att överhuvudtaget kriga i Syrien. Och de andra terroristerna har USA aldrig bekämpat överhuvudtaget, trots att de är minst lika barbariska som IS.
Man har till och med en egen propagandaapparat i de vita hjälmarna. De finansieras av UK och regisserar egna filmer, som den vi sett från Douma. De är själva terrorister.
INGENTING hittills tyder på att den gasattacken ägde rum.
Alltså det här 'regime change'-projektet är ingen liten affär. Enligt Trump har det kostat 7 000 miljarder dollar. Jag vet inte om det är USA:s kostnad eller den totala kostnaden, många länder har ju bidragit.
Det förstår ju var och en att om man investerar så sanslöst mycket i något, så är det betydelsefullt. Och det kräver en sammansvetsad organisation som är lojal och ser till att media sprider den rätta bilden av kriget. Vi som följt kriget har tydligt sett hur ensidig MSM är, inte minst SVT och TV4.
Syrien är alltså ett väldigt viktigt land att ta makten över, kan vi konstatera. Att det inte är fråga om att införa demokrati, har alla insett vid det här laget. Men frågan är varför Macron, May, Merkel och Wallström ställer upp på det här vansinnet? Vad har de att vinna? Hotas de till livet av CIA och Mossad om de inte deltar i ljugandet?
Hur kan de som driver 'regime change'-projektet ha fått så otroligt stor makt över ledande politiker i Väst? Det är som sagt vansinnigt sjukt.
De sitter och väntar på att Assad och Putin skall begå krigsbrott, de betalar för falska gasattacker, bara för att få en förevändning att krossa Syrien.
Jag har inte sett värre ondska.
Senast redigerad av humanlife 2018-04-11 kl. 12:02.
Senast redigerad av humanlife 2018-04-11 kl. 12:02.
U.S.S Donald Cook ar i Medelhavet: