Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Finns det de som tvekar?:
May resists calls to join US military action against Syria
More evidence needed to justify strikes, PM tells Trump
Theresa May told President Trump yesterday that Britain would need more evidence of a suspected chemical attack by the Assad regime before joining a military strike against Syria.
The prime minister rejected a swift retaliation as inspectors from the Organisation for the Prohibition of Chemical Weapons (OPCW) prepared to visit the Damascus suburb where at least 40 people were reported to have been killed by chlorine gas on Saturday.
Mr Trump had promised on Monday that he would decide the US response within 48 hours. As that deadline approached, it appeared that he too was drawing back from an imminent strike. The US president cancelled weekend travel plans amid reports that Russian and Iranian involvement in Syria had complicated White House calculations about the response to a US-led attack.
https://www.thetimes.co.uk/edition/news/may-resists-calls-to-join-us-action-against-syria-kmdg697xg
Jag tror att Theresa May är tvungen att få det igenom Parlamentet innan hon kan köra igång. Rätta mig gärna om jag har fel. Är det någon som kan Frankrikes konstitution här?
Härligt att May vill ha "mer bevis"!
Men egentligen har de inga bevis på gasattack överhuvudtaget. De enda som påstår att det varit en gasattack är de notoriska lögnarna vita hjälmarna och de har producerat sådana här ljugfilmer förut.
Man skall inte sätta någon trovärdighet alls till deras påståenden.
Det är nästan det mest skrämmande i detta att media och ledande politiker sätter tilltro till lögnare.
Hur har det blivit så illa ställt hos makthavarna? Har de alldeles blivit från vettet? Är de så pressade av krigshetsarna i Washington och Tel Aviv? Jag tror att de är mutade. Det är bara pengar och makt som kan få folk att bete sig så här avskyvärt.
Ja, UK måste ha parlamentets godkännande. Frankrike vet jag inte.