2018-04-10, 19:21
Medlem
HAARPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Synd ?
Tycker att han gjorde bort sig mer och mer ju mer han öppnade truten . I total avsaknad av argumentationsteknik dessutom. "Mysgubben" från de första avsnitten måste ha varit ett spel från hans sida. Överlägset svagast i tävlingarna dessutom.

Visst han har en del att jobba på med argumentationstekniken.
Som när han skulle förklara för Lillemor att det inte var något konstigt med att han valde att kedjas ihop med en kvinna.

Månsson kunde sitta och bajsa helt öppet framför både kvinnor och män utanför en bivack utan att det bekom honom något. Något som han varit med om flera gånger.Jag tror inte det var argumentet som fick Lillemor att överväga om hon skulle lägga sin röst i örådet på någon annan .Antagligen inte något som höjde Månssons sociala status eller gjorde honom mer uppskattad inom lag Nord heller.
2018-04-10, 19:32
Medlem
Eatkebabwithbreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralph Wiggum
Månsson är född 1972-08-04.

Fjärde augusti 1972 på Wikipedia:
"At 0620 GMT (2:20 a.m. EDT), the Sun released the most powerful blasts of radiation that had been recorded up to that time. "
Där har vi förklaringen till hans superkrafter
Månsson är bortom vår fattning.

Citat:
Ursprungligen postat av Brstd
Troligen kommer de tre utmanarna få möta Månsson i en kamp. Kanske boxning där Månsson är fastkedjad i ett palmträd så det blir rättvist.
Den som står upp sist av de tre får en plats på ön.
Att bara vara fastkedjad i ett palmträd hade inte vara tillräckligt för de tre jokrarna att kunna besegra Månsson. Antagligen hade han behövt vara fastkedjad i Lillemor (vilket verkar vara hans kryptonit) eller liknande för att det skulle vara möjligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway1912
Clark-Kent? kom igen nu.

https://imgur.com/U7QyD9y

Edit: Det blev visst en till.
https://imgur.com/MtFb3Hz
+1
2018-04-10, 19:37
Medlem
Pascals leende när jokrarna dök upp såg lite påsklitrat ut
2018-04-10, 19:39
Medlem
Tur att Nick är utröstad. 2 som pratar engelska skulle knäcka honom
2018-04-10, 19:45
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Hon är säkert en jobbig person. Men jag föredrar ju hellre tio st. Caroline före en Jim. Jim verkar vara lika vidrig som den där Rocco i Farmen. Båda småpittade, falska, kvinnonedtryckande med superlåg självkänsla, självupptagna, superegoister med total oförmåga att lyssna på andras åsikter och oförmåga att känna in stämningar. Klarar inte att tävla pga alltför dåliga nerver. En mardröm att hamna i samma grupp som en Jim eller Rocco.

Tycker tvärtom. Hellre Jim än Carro. Din jämförelse rocco och Jim är märklig. Rocco kam säga vad som helst, folk bara skrattar. Jag älskar en sådan som rocco, bjuder på sig själv. Han är helt olik Jim på alla sätt och vis.
2018-04-10, 19:46
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tenedor
Börjar mer och mer tro att den där Victoria är ganska smart. Riktigt vidrig människa i grunden, som plötsligt börjat flyta med utan att sticka ut, samtidigt som hon har en immunitet med sig (om jag inte missuppfattat programmet). Hoppas att jag har fel, men hon kan gå långt om hon presterar i tävlingarna.

Nej hon har ingen immunitet kvar. Antar att du inte såg söndagens program. De satt ju i ö-råd då och Anders sa ingenting om hennes immunitet. Alltså den är förbrukad!
2018-04-10, 19:50
Avstängd
Robinson 2018.....Vilket skit!!!!!!!
Ren semesterresa för deltagarna, inget byggande, inget jagande för föda..
Den ena deltagaren är dummare än den andra..
TV 4 har satt en ny agenda där "intriger" ska få all plats..Vilket skit!!!!
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Nej hon har ingen immunitet kvar. Antar att du inte såg söndagens program. De satt ju i ö-råd då och Anders sa ingenting om hennes immunitet. Alltså den är förbrukad!

Slötittade bara, men givetvis har du helt rätt. Underbart! Då straffar hennes spel sig snart.
Medlem
Enmansdemos avatar
"När JAG fick ner palmhjärtat" text på Pascals gravsten

Nej Henrik du är inte ledare, du är självutnämnd ledarhund
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-04-10 kl. 19:54.
2018-04-10, 19:52
Medlem
Hänvisade Pascal till Karl von Anka och hans guldpengar?
2018-04-10, 19:55
Medlem
FujitsuNakajimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
"När JAG fick ner palmhjärtat" text på Pascals gravsten

Nej Henrik du är inte ledare, du är självutnämnd ledarhund

Sa han inte Jan? Eller ingen kanske heter så?
2018-04-10, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FujitsuNakajima
Sa han inte Jan? Eller ingen kanske heter så?

Tyckte också han sa Jan. Jan Bonnevier heter en av de nya.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in