Citat:
Ursprungligen postat av
dagensdatum
https://youtu.be/kyF17AB4fnc
När det finns tillgång till vapen så känns hoten mer påtagliga.
Vad tycker ni?
Nu orkade jag inte kolla på varenda sekund av videon, då den är hyfsat lång, men den avhandlar alltså en Brutta som tar skämtbilder på en fest (KKK-huvor och målade till negrer-offer)
Sedemera får hon och hennes familj emottaga Mordhot och allmänna trakasserier.
Det enda vapen jag ser eller hör om i videon är ett gevär som man poserar med på skämtbilderna.
"Vänsterextremisterna" nämner ingenting om vapen.
Personlig reflektion.:Oavsett vad man tycker om Skämtet i sig, och den vanliga urspårningen av SJW:s/do-Gooders, så ser jag
ingen som helst referens till vapen i tråden/videon?
(Personligen hade jag välkomnat ett angrepp av vänstermänniskor rent fysiskt, då mitt raseri gentemot dessa fånar är sådant att jag antagligen fått träningsvärk i magmusklerna av alla Armbars jag skulle utfört på dessa mänskliga sugrör.)
Vänstermobben har senare år ägnat sig åt en relativt effektiv form av "gerillakrigföring" där man kraftsamlar styrkor till olika event, för att därefter upplösas till små celler igen bland annat.
Sedan gömmer man sig igen,.
"Endast dom mål som upptäcks kan bekämpas" som det heter i "vapenlära för armén", och dom här fånarna kan arbeta såhär tack vare det relativt fungerande samhälle vi har..det är ingen som motattackerar fysiskt idag.