S var nog hans trygga punkt. Som en mamma han aldrig fick växa upp med, utan istället med en kvinnohatande, misshandlande far.
Du vet ingenting om hur S klädde sig privat inför sex t.ex.
Enligt Madsen så föredtrog ju Sirid S/M-sex, vilket han "inte gjorde" och ville då få det till att det var en av anledningarna till deras "öppna förhållande".
Så, nätstrumpor, lack, högklackat och djupa urringningar skulle inte förvåna mig alls.
Bryr mig inte ett dugg om så var fallet heller.
Däremot så verkar hon vara en sympatisk person som hade den ödesdigra oturen att gifta sig med en så störd man som Madsen. Undrar om hon någonsin repar sig riktigt efter att fått vetskap om vad han egentligen var. Att han var kapabel till detta bestialiska lustmord och att få veta hur han laddat ner och njutit av extrema tortyr/mordfilmer.
Bara hon inte vänder allt inåt och anklagar sig själv för att hon inte kunde se detta komma.
S kan omöjligt klara sig från att vittna i två rättsprocesser. Hon vittnar ganska så säkert i landsretten. Läkarintyget har förhoppningsvis gått ut då så får vi höra vad som egentligen gäller. PM verkar inget ha något att frukta, han ville haS till byretten. Det ska mycket till för att S ska klara sig en andra gång.
Det går att vittna via videolänk med, så nog kommer vi få höra S sist och slutligen.
Förresten tror jag inte att det stora leendet var där, utan det var när han avbröt för att tala om alla sköna älskarinnor som han haft. Det var det han log åt.
Du tror? Men vi tror ju inte här?
Hur vet du vilka frågor han fick? Har du egen erfarenhet?
Polisen har säkert konstaterat att det är en ägodel, som Peter inte ville släppa. Hans egna "OS-medalj", efter att ha sett på andras "verk".
Frågan som jag ställer mig med kortet, i.o.m att jag tror att han inte vill skiljas ifrån det, förrän det är ett absolut "måste" : Hur reagerar Peter vid stress, eller vid panik ?
För han är (utgår jag ifrån) iallafall stressad när han gör sig av med kortet. Kortet kan ju avslöja honom fullt ut.
-När är Peter stressad att dumpa/gömma det ?
(med när.., så känner han att det "brinner i knutarna", dvs han kan bli avslöjad)
-Vad gör han när han är stressad : dumpa eller gömma ?
(Som jag ser det, är Peter i panik.., då dumpar han kortet. Vid stress.., så gömmer han det !)
Minneskortet är hans egna "precious", som Gollums relation till ringen.
Bästa frågeställningarna kring ett minneskort på 12 timmar.
Eftersom de fann en kamera utan minneskort i ryggsäcken ombord har de givetvis haft detta i åtanke under fu - speciellt med hans absurda hårddisk och hur mordet såg ut inkl. PMs eget porrande med GoPro på skallen. De har ställt frågor kring kamerans funktioner för att kolla minnesfunktioner enligt live.
Jag tror inte ett smack på att han kliver iväg ovetande, han spelar dum och försöker pipa iväg.
Han har Danmarks ledare inom mordroteln i sin bokhylla. Han har planerat att utföra det perfekta mordet. Han är psykopat. Det innebär i sin tur att inte få panik, däremot lär han försöka rädda skinnet när det väl "brinner" som du skriver. Gollum Madsen släpper nog inte "precious" förrän det är skarpt läge. När?
Däremot verkar han inte ha en susning om sökinsatsernas omfattning när han väl börjar kontaktas ute till havs (underskattar) och han uttrycker förvåning i helikoptern, ställer frågor om radar. Han har själv ingen transponder i tvålkoppen. Två vittnen från rättegången har berättat att han sagt Kögebukten vore optimalt att dölja en ubåt:
vittne 1 om "trafiksepareringssted" i Kögebukten: "- Kan du huske, hvad der blev sagt, blev der talt om Køge Bugt området, spørger anklageren.
- Det mener jeg. Vi talte om at rundkørslen dernede var et godt sted, siger vidnet.
- Det er en trafiksepareringssted. Der er meget skibstrafik, så det er svært at dykke derude og trække sonarer, siger vidnet. " live bt
Vittne 2 om om samma sak, "trafikseparation": "- Ubåde er jo noget man militærmæssigt kan gemme sig i. Og vi talte også om trafikseparation, som man kan sammenligne med en rundkørsel, siger vidnet.
- Der findet en håndfuld i danmark og det Peter Madsen hæftede sig ved, var at der er meget tæt trafik i sådan en, siger vidnet.
- Men er man i en ubåd, så kan man faktisk sejle under sådan en og passe sig selv, siger vidnet."
Senast redigerad av develi 2018-04-09 kl. 19:54.
PM gillade bögsex, kommentar på det merwinna, du som ogillar bögar och
mycket annat.
Det finns ETT vittnesmål om att han haft sex med en annan man, och då som en del i ett rollspel mellan två män och en kvinna. Men visst, det är rejält otrevligt det också.
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
Du tror? Men vi tror ju inte här?
Hur vet du vilka frågor han fick? Har du egen erfarenhet?
Du får leta rätt på det stycket då, jag ids inte. Jag håller på och letar efter en annan sak i EB:s live.
Nej, självklart inte, men man kan ju tänka sig att sexuella preferenser gås igenom grundligt när det är en misstänkt sexbrottsling. Annars är psykologen inte värd sin lön. Och det finns inga antydningar eller vittnesmål någonstans om att M skulle ha haft sex med djur.
Det är dessutom så, råkar jag veta, att sexualsadister (om vi nu ponerar att M är sexualsadist som många av er här vill ha det till), bara misshandlar och dödar de varelser som de blir sexuellt tända på. Om M skulle tända på djur, så skulle det också finnas en räcka torterade djur bakom honom, men det finns det ju inte.
Förresten tror jag inte att det stora leendet var där, utan det var när han avbröt för att tala om alla sköna älskarinnor som han haft. Det var det han log åt.
Han log. Han log dessutom när han häromsistens traskade runt i lokalen, och skämtade med vakterna. Vilka enbart gav honom en stum blick tillbaka. Han log och bugade mot Buch-Jepsen när han klev in i salen, Buch-Jepsen log INTE tillbaka. Detta är Madsens lilla enmans-show. Showen är snart slut. När han blir dömd till livstid eller förvaring efter överklagandet kommer jag aldrig mer gå in i den här tråden igen. För överklagat blir det, antingen av åklagaren eller av försvaret.
Benägen att tro att du har rätt om hans förmodade reaktion. Peter var vid landstigningen uppblåst Förnöjsam över vad han åstadkommit och var helt Lugn. Det var vidsträckt låångt till panik, han har gömt minneskortet. Är min tro. Han skulle Aldrig släppa ifrån sig förevigandet av hans högsta fantasi. Nope.
Bara en liten sak..
Som jag ser det, är inte Peter lugn vid "strandpromenaden", han är iallafall stressad.., han trodde inte på denna förevändning att han måste sänka Ubåten + snurrande helikoptrar och tv-team. Han har inte kontrollen längre, det är uppmärksamhet när han inte önskar det, dvs han reagerar på vad som sker..
Men, han försöker att återta kontrollen genom att gå direkt hem. Det lyckas inte, polisen säger stopp !
Då bör iallafall det bli "panic-mode" som sist för Peter.
Han log. Han log dessutom när han häromsistens traskade runt i lokalen, och skämtade med vakterna. Vilka enbart gav honom en stum blick tillbaka. Han log och bugade mot Buch-Jepsen när han klev in i salen, Buch-Jepsen log INTE tillbaka. Detta är Madsens lilla enmans-show. Showen är snart slut. När han blir dömd till livstid eller förvaring efter överklagandet kommer jag aldrig mer gå in i den här tråden igen. För överklagat blir det, antingen av åklagaren eller av försvaret.
Den 23 april går ridån ner.
Det är väl inget konstigt att le mot folk som man träffat många gånger, och haft nästan en vardag tillsammans med..? Jag tycker att det är mer konstigt - och ouppfostrat - av dom att inte le tillbaka. Det är vanlig artighet.
Men om du menar att han log ÅT frågan om styckningen, så måste du faktiskt visa källa. För så har inte jag läst det.
Det är ju psykologen som har gett honom en lista med olika påståenden att ta ställning till, det ingår antagligen för alla som är misstänkta för sexbrott av något slag. Det där andra yttrandet från mig är något från alledeles i början av fallet, när man inte visste något om Madsen utan bara hade youtubevideorna att gå på. Sluta med det också.
'När man inte visste något om Madsen'...haha. Nä, inte mer än att han var anklagad för mord och att den kropp som han hel givit en 'värdig sjöbegravning' börjat dyka upp i smådelar. Plus en massa andra detaljer och obehagliga fakta.
Så, vi kan konstatera att du är en usel människokännare, och vi kan konstatera att den 'brist på faromedvetenhet' som du anklagar KW för är något du har tiofalt själv. Du måste faen ja varit den enda kvinnan i världen som skulle tänkt så som du gjorde om PM med den kunskap du hade.
Det är väl inget konstigt att le mot folk som man träffat många gånger, och haft nästan en vardag tillsammans med..? Jag tycker att det är mer konstigt - och ouppfostrat - av dom att inte le tillbaka. Det är vanlig artighet.
Men om du menar att han log ÅT frågan om styckningen, så måste du faktiskt visa källa. För så har inte jag läst det.
Nej, han log inte åt frågan. Han vägrade besvara den precis som många andra detaljer. Han vill nämligen inte stå för sina handlingar.
Nej, det är inte normalt att le mot sin åklagare och sina vakter i en rättegång. Framför allt inte av det här slaget. Han är sjuk, inse det. Inte sjuk i juridisk mening, men så fruktansvärt sjuk.
Vakterna skall inte vara artiga, dom skall sköta sitt arbete professionellt och vakta fången. Punkt.
S kan omöjligt klara sig från att vittna i två rättsprocesser. Hon vittnar ganska så säkert i landsretten. Läkarintyget har förhoppningsvis gått ut då så får vi höra vad som egentligen gäller. PM verkar inget ha något att frukta, han ville haS till byretten. Det ska mycket till för att S ska klara sig en andra gång.
Det går att vittna via videolänk med, så nog kommer vi få höra S sist och slutligen.
Hörru Saida.
Ingen vet hur hon mår om/när rättegång tas till nästa instans. Hon kan ha klappat ihop totalt, befinna sig inom psykiatrisk vård och sjukintyg förlängs eller skrivs nya vid bedömning.
Är hon sjuk/vid psykisk ohälsa när det väl beger sig så är hon. Det handlar givetvis om hur hon mår och inte "klara sig från".
Jag tror att folk, även vakter, är så jävla äcklade av PM och hans manipulationsförsök/lögner att dom inte vill ha något mer än en strikt professionell och korrekt kontakt.
Vad gäller oartighet tycker jag att det är något värre att tortera, mörda, stycka och dumpa någon man bjudit med på ubåtstur.