• 1
  • 2
2018-04-09, 13:42
Medlem
Har jag något ansvar om jag flirtar med en gift kvinna? Om man nu flirtar med någon som är gift så var ska man dra gränsen?

Det finns jättemånga singel kvinnor att flirta med , men det är ju spännande med förbjudna affärer, en hemlig förbindelse eller kontakt så att säga.
Senast redigerad av stormensoga 2018-04-09 kl. 14:22.
Citera
2018-04-09, 13:45
Medlem
PsychoChillers avatar
Ansvaret är hennes, det är hon som har avgett löften.
Citera
2018-04-09, 13:47
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Jag snackade md en tjej om just detta och vi var ganska överens om att det är tjejen som gör fel som är otrogen.
Citera
2018-04-09, 13:49
Medlem
Det är endast hennes ansvar, men jag äcklar mig minst lika mycket av den andra parten om dom vet. Det säger väldigt mycket om en person nämligen.
Citera
2018-04-09, 13:55
Medlem
Det är väl hennes ansvar? Men känns det rätt för dig att hålla på så?
Citera
2018-04-09, 13:56
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stormensoga
Har jag något ansvar om jag flirtar med en gift kvinna? Om man nu flirtar med någon som är gift så var ska man dra gränsen?

Det finns jättemånga singel kvinnor att flirta med , men det är ju spännande med förbjudna affärer, en hemlig förbindelse eller kontakt så att säga.
Vad hon gör måste hon själv ta ansvar för.

Men, vakta ditt hjärta och fundera några varv extra innan du ens funderar på att ha en hemlig affär.
Just sayin'
Citera
2018-04-09, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Det är endast hennes ansvar, men jag äcklar mig minst lika mycket av den andra parten om dom vet. Det säger väldigt mycket om en person nämligen.
Vad säger det om personen om du ska ge något exempel?
Citera
2018-04-09, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det är väl hennes ansvar? Men känns det rätt för dig att hålla på så?

Både ja och nej. Det måste ju finnas en anledning varför en gift kvinna känner att hon behöver flirta med andra män, hon kan ju inte få tillräckligt med bekräftelse från sin man ..

Åh andra sidan så skulle jag själv inte tycka det var okej att min fru flirtade med andra. Det är svårt att säga .
Citera
2018-04-09, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite

Vad säger det om den andra personen? Jag vill gärna höra vad du tycker..
Citera
2018-04-09, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Vad hon gör måste hon själv ta ansvar för.

Men, vakta ditt hjärta och fundera några varv extra innan du ens funderar på att ha en hemlig affär.
Just sayin'

Menar du att den som ej är gift riskerar att bli bränd? Därför man ska vara försiktig?
Citera
2018-04-09, 14:04
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Menar du att den som ej är gift riskerar att bli bränd? Därför man ska vara försiktig?
Jag menar att båda parter riskerar att få sitt hjärta krossat.
Om man inte måste, tycker jag att man ska hålla sig ifrån upptagna. Märk väl att jag inte moraliserar.
Citera
2018-04-09, 14:05
Medlem
Mooons avatar
Ja, låt bara bli.

Citat:

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in