2018-04-08, 18:42
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nabplayer
Svårt att ogilla Kalmar. Kul att Hallberg d.y har jobbat till sig en startplats i ett lag som man vet var man har dem

Slog mig just: har ett lag någonsin haft två olika brödraklaner i sitt lag i Allsvenskan tidigare (Elms och Hallbergs då)?
2018-04-08, 18:56
Medlem
Kalmar såg bra ut idag!
2018-04-08, 18:57
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Jag tror Bosse Andersson kan sitta illa till i vinter...

Isaksson slutar. (Rinne in)
Beijmo säljs (Gunnarsson ersätter, ej optimalt)
Une säljs (Danielson ersätter)
Jonas Olsson slutar (Ingen ersättare)
Mrabti säljs.
Anfallare fortf osäker.

Han måste lyckas med sina kontakter i vår, sommar och höst, annars är DIF ett bottenlag 2019.

Kämpa.
Mm Bosse är nog inte alls medveten om att Isak och Jonas karriärer närmar sig ett slut... Du är medveten om att vi tackade nej till ett högt bud på Beijmo i somras (som då hade spelat en halv säsong i allsvenskan)? Hade vi haft dåligt med stålar hade Mrabti blivit såld innan säsongen också, men vet du vad? Bosse har sett till så vi inte har dåligt med stålar. Une Larsson är en av Sveriges mest lovande mittbackar men han får vi kaffepengar för då eller? Oj glömde lägga till att han häromdagen skrev på 3år till med DIF..

Bosse sitter väldigt lugnt i båten på den fronten. Att vi spelar oavgjort mot tff är dåligt. Men om du ska komma med sånt där får du gärna ha belägg för det du skriver
2018-04-08, 19:03
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Mm Bosse är nog inte alls medveten om att Isak och Jonas karriärer närmar sig ett slut... Du är medveten om att vi tackade nej till ett högt bud på Beijmo i somras (som då hade spelat en halv säsong i allsvenskan)? Hade vi haft dåligt med stålar hade Mrabti blivit såld innan säsongen också, men vet du vad? Bosse har sett till så vi inte har dåligt med stålar. Une Larsson är en av Sveriges mest lovande mittbackar men han får vi kaffepengar för då eller? Oj glömde lägga till att han häromdagen skrev på 3år till med DIF..

Bosse sitter väldigt lugnt i båten på den fronten. Att vi spelar oavgjort mot tff är dåligt. Men om du ska komma med sånt där får du gärna ha belägg för det du skriver
Ptja han är trots allt 24 år och har utvecklats till en stabil allsvensk mittback på senare tid, svårt å se att ni får så mycket mer än kaffepengar när han drar.
2018-04-08, 19:06
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ptja han är trots allt 24 år och har utvecklats till en stabil allsvensk mittback på senare tid, svårt å se att ni får så mycket mer än kaffepengar när han drar.
Ja som vi inte kommer släppa för kaffepengar? Snarare om isf. och om han drar är jag trygg i att Bosse inte säljer billigt.
Han jag citerade fick det ju att låta som att vi har Sveriges sämsta ekonomi.
2018-04-08, 19:16
Medlem
Graham Potter har nått sin peak.

Nu kommer det bara gå utför...
2018-04-08, 19:18
Medlem
Nu tror jag visserligen Östersund kommer att höja sig ju längre säsongen lider men två raka torsk i säsongsinledningen varav 3-0 borta mot en nykomling är ju en klar förödmjukning.
2018-04-08, 19:27
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Ja som vi inte kommer släppa för kaffepengar? Snarare om isf. och om han drar är jag trygg i att Bosse inte säljer billigt.
Han jag citerade fick det ju att låta som att vi har Sveriges sämsta ekonomi.
Säg inte det, han vill precis som alla andra som inte varit ute en vända gärna prova vingarna nån annanstans och kommer något konkret samtidigt som det finns bra täckning mittbackspositionen är det inte alls orimligt att han skulle dra för "kaffepengar".
2018-04-08, 19:33
Medlem
Steinarrs avatar
Hur fan har knullbosse lyckats med detta Djurgårdslag?

Bland det absolut sämsta jag har sett de senaste åren från Djurgården. Hade jag varit Djurgårdssupporter så hade jag haft dunderångest inför denna säsong.

Ni har verkligen ingen potentiell målgörare och mittfältet håller absolut inte för topp 5. Försvaret såg inte ut att vara någon höjdare heller.
2018-04-08, 19:43
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Slog mig just: har ett lag någonsin haft två olika brödraklaner i sitt lag i Allsvenskan tidigare (Elms och Hallbergs då)?

IFK hade Schiller (Glenn och Dennis) och Holmgren (Tord och Tommy) i mitten av 80-talet.

/feldgrau
2018-04-08, 19:45
Medlem
Mitt Sundsvall skulle mött Sirius borta ikväll men deras jävla matta var i för dåligt skick för spel. Vad har Studenternas för jävla plan egentligen?
2018-04-08, 19:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp

Vi hade tom två tvillingpar i a-truppen innan bröderna Gustafson drog. Visserligen var väl ingen utav tvillingarna Andersson särskilt etablerade då utan det var väl bara Joel som fick känna på hetluften.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in