2018-04-02, 23:15
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JDAM
Kan inte vara vita svenskor som frivilligt följer med helt okända Afghanska män som inte kan språket, låter ju helt absurt.
Nä de här tjejerna var ju också ensamkommande "barn" Frågan är vilket land. Och alldeles för många pantade svenskor går hem med Achmed och blir våldtagna pga att de är hjärntvättade.
Citera
2018-04-03, 11:26
Medlem
Domen (HR+TR): https://minfil.org/N7HfZ2d2b9/Svea_H...2017-08-22.pdf
Citera
2018-04-03, 20:58
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bossekaka
Vilken shock att det var Afghaner

Jag blev faktiskt överraskad! De våldtagna flickorna klagade på "ont där bak" och då bör det handla om tvåan. Afghaner är inte kända för att vara storkukade så min tanke från början var att det handlade om negrer som GM men tji fick jag.
Citera
2018-04-04, 04:54
Medlem
Farfarsfars avatar
Prova du att tjonga in en medelstor banan i dajmkrysset ditt utan förvarning och glidmedel. Du lär nog också få rätt ont där bak.

Däremot undrar jag varför afghaner generellt verkar så analfixerade? Det kan i och för sig hänga ihop med komplex för liten utrustning.

Gissar på att även tjejerna var afghanska. Enda ensamkommande kvinnor jag sett har varit just afghanskor. Har även mycket svårt att se att tjejer från arabland skulle hänga med på nåt sånt här. Dels för att de brukar ha en beskyddande överrock och dels för att araber brukar se afghaner och liknande som lägre stående varelser, trots att de är muslimer. Dessutom är hazarerna mig veterligen shiiter.
Citera
2018-04-04, 19:49
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Prova du att tjonga in en medelstor banan i dajmkrysset ditt utan förvarning och glidmedel. Du lär nog också få rätt ont där bak.

Däremot undrar jag varför afghaner generellt verkar så analfixerade? Det kan i och för sig hänga ihop med komplex för liten utrustning.

Gissar på att även tjejerna var afghanska. Enda ensamkommande kvinnor jag sett har varit just afghanskor. Har även mycket svårt att se att tjejer från arabland skulle hänga med på nåt sånt här. Dels för att de brukar ha en beskyddande överrock och dels för att araber brukar se afghaner och liknande som lägre stående varelser, trots att de är muslimer. Dessutom är hazarerna mig veterligen shiiter.
De är väl analfixerade för att det är det de gör med varandra. Får de kläderna av en tjeje vet de inte vad det som sitter där istället för en kuk är.
Citera
2018-04-04, 20:42
Medlem
Analintresset kommer väl av att preventivmedel är haram och dom vill inte råka ut för att göra en muslimsk kvinna gravid och hennes familj ska tvinga fram giftermål.

Sen är dom väl van att kvinnor inte anmäler våldtäkter för våldtagna kvinnor stenas ju på hemmaplan.

Alltså våldtar man i tvåan.
Citera
2018-04-04, 21:42
Medlem
duis avatar
Hur kommer det sig att rättskiparna inte ansåg sperman i trosorna på en av tjejerna från den friade "pojken" som tillräcklig bevisning för en fällande dom?

Han hävdade att han får utlösning i sin säng (som tjejen sov i). Även rättsläkaren bedömde att en så stor mängd sperma inte är möjlig att förflytta sig när den väl torkat.

Jag är lite lost här. Hur blev han friad?
Citera
2018-04-05, 13:42
Medlem
Trasigatrosors avatar
Älskar när unga tjejer får det hårt i slidan. Ogillar att man inte får mer explicita nyheter, får vänta in fup:en
Citera
2018-04-05, 15:35
Medlem
Visst är det ett fall framåt i detta fall att GM rubriceras som sig bör. Dvs flyktingar, även fast BO också var det? Det känns som klimatet till och med i GSM är striktare nu, mindre mörkande så att säga. Känns så i varje fall. Bra med tanken att sommaren är runt hörnet och våldtäktsfallen kommer bara bli fler och fler.....tyvärr.
Citera
2018-04-05, 23:43
Medlem
Otroligt vad afghaner tycker om att våldta. Vad är det för fel på dem egentligen? Är ju en brutalt förnedrande aktion att just våldta någon. Hur vi kan låta detta ske i Sverige är för mig en gåta. Den ena våldtäkterna vidrigare än den andra och i många fall dessa ”stackars ungdomar” som är gärningsmän. Ur led är tiden när vi låter de här monstren åsamka sig vår välfärd och samtidigt demonstrera, för ytterligare mjölkning av vår välfärd, på offentliga platser i Sverige.
Citera
2018-04-05, 23:56
Medlem
kolsyratkaffe123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snajje
Otroligt vad afghaner tycker om att våldta. Vad är det för fel på dem egentligen? Är ju en brutalt förnedrande aktion att just våldta någon. Hur vi kan låta detta ske i Sverige är för mig en gåta. Den ena våldtäkterna vidrigare än den andra och i många fall dessa ”stackars ungdomar” som är gärningsmän. Ur led är tiden när vi låter de här monstren åsamka sig vår välfärd och samtidigt demonstrera, för ytterligare mjölkning av vår välfärd, på offentliga platser i Sverige.

Är det inte i Afghanistan som '' Bacha Bazi '' eller vad det heter finns?
Där unga pojkar tvingas till att klä ut sig till tjejer och dansa för gamla män som sedan våldtar dom?
Inte så konstigt egentligen, de har en riktigt sjuk kultur...
Och med tanke på att de inte har asylskäl så undrar man vad fan de gör här egentligen, de går inte ihop med det Svenska samhället överhuvudtaget.
Det var ju någon Afghan på en buss för inte sålänge sedan som försökte att våldta en tjej på bussen också för att hon inte sa något när han satte sig bredvid henne.
Enligt honom så skulle hon ha flyttat på sig, och att hon satt kvar betydde att hon ville knulla enligt honom...
De har fan ingenting här o göra, men ändå så får de stanna.
Citera
2018-04-06, 00:00
Medlem
kolsyratkaffe123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar

Se min tidigare post.
Skulle inte förvåna mig ifall många utav dessa idioterna är före detta '' Bacha Bazi '' pojkar.
Alltså pojkar som blev kidnappade och tvingades till att klä ut sig till tjejer o dansa för gamla gubbar innan de själva blev analt våldtagna.
Ungefär som att pedofiler ofta var offer som barn för pedofiler själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in