Citat:
Ursprungligen postat av
iwanttobefree
så logik är enligt dig att ta någons ord för det? det är inget logiskt i att tro på historier. vi behöver iaf ingen frågeställning om din trångsynthet. ta och titta på min länk så får du mer belägg, men det kanske är för mycket för vissa att greppa.
Jag tänker faktiskt vara så pass intellektuellt oärlig att jag avböjer från att kolla på hela din länk. Jag tänker inte ge dig eller han i videon den respekten och kredibiliteten, på samma vis som jag inte tänker respektera vad en 6 månader gammal bebis har att säga om saken.
Logik kan vara att lyssna på någon annans argument och sedan dra en egen slutsats baserat på huruvida man anser att förklaringen är logisk eller ej (jag förstår dock att denna typ av ”komplext” tänkande är lika främmande för dig som en rymdraket skulle varit för en grottmänniska).
Jag tror inte på historier, utan jag tror på vetenskaplig konsensus. Du tror däremot på fabricerade sagor, eftersom du har absolut noll belägg för dina påståenden förutom verklighetsfrånvända konspirationsteorier och pseudovetenskap. Du eller förloraren i videon du länkade till kan inte bevisa ett jävla skit, till skillnad från den vetenskapliga konsensusen som faktiskt kan det.
Du har din sorgliga länk och massa andra pseudovetenskapliga YouTube-videor. Jag har flera hundra år av vetenskaplig dokumentation som har testats och bevisats vid flera olika tillfällen.