2018-04-02, 21:04
Bannlyst
Bevis för att dinosaurierna aldrig har existerat (Hur fan knullade de?)

Tänk en stegosaurus. Hur fan kunde hanen komma åt honan för penetrering när hon har en stor svans i vägen. Och även om den inte vore där skulle hanen aldrig kunna lägra henne pga tyngden.
Vidare har vi tyranosaurus. Fick honan böja sig framåt nästan som en människa för att ta emot kuk bakifrån. Känns minst sagt otroligt.
Citera
2018-04-02, 21:17
Medlem
ja, dinosaurier är ett löjligt påhitt, kolla bara på t-rex, glöm hur den ska knulla, hur fan ska den röra sig? ser ju framtung ut som fan, jag tipar på att en sådan varelse inte äns skulle kunna gå. eric dubay har en mycket bra genom gång av varför dinosaurier är fejk. det finns mycket som tyder på att dinosaurier bara är änu ett popaganda verktyg.

man bad om länk, varsågod.
https://www.youtube.com/watch?v=xDvKD_z3OeQ
Senast redigerad av iwanttobefree 2018-04-02 kl. 21:53.
Citera
2018-04-02, 21:38
Medlem
sommarlovs avatar
Det är väl bara att titta på hur krokodiler gör!

https://youtu.be/HvgwStVGihQ
Citera
2018-04-02, 21:38
Medlem
Du fick mig att börja fundera, helt ärligt!

Menar ni på att det finns upplägg för att det aldrig skulle funnits? Det vill jag gärna kolla på faktiskt! Någon som kan länka?

Men varför skulle man vilja konspirera för detta?
Citera
2018-04-02, 22:01
Medlem
Stridshingstens avatar
De kanske vända sig bort från varandra med huvudet i motsatt rikting och hade sex ”bakochfram”?

Honan kanske lade sig ner på sidan och hanen lade sig över och penetrerade?

Honan kanske lade ner frambenen samtidigt som bakbenen stod upp och hanen sedan böjde sig lite för att kunna penetrera honans vagina?

Denna tråd är ännu ett bevis på att vi håller på att gå in i en ny medeltid där vidskeplighet och vanföreställningar står över rationalitet och logik.

Frågeställningen borde istället vara: ”Är TS helt jävla efterbliven?”
Senast redigerad av Stridshingsten 2018-04-02 kl. 22:05.
Citera
2018-04-02, 22:15
Medlem
yz44s avatar
Bara för att det finns luckor i kunskapen om vad som hände för 65-230 miljoner år sedan betyder inte det att vilka fantasier som helst kan fylla utrymmet.
Citera
2018-04-02, 22:17
Medlem
Stridshingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geezson
Förmodligen för att ”Annuakis fron Nibiru vill vilseledda mänskighetten att tro på Dinosaurijer istället för shepeshifting reptiler åch för att kunna ta sig ner i Agartha åch på så viss hitta en av portarna till Atlantis åch sedan kunna åch sedan få tillgång till nyckeln som öppnar stjärnportalen vid pyramiderna till den fjärde dimensionen åch på så vis kunna besegra Utai-Khan, kungen av Narudanga-Galaxen.”

Om du på allvar tror att dinosaurier är fejk och en konspiration behöver du se över dina livsval. Ta ett djupt andetag och sätt dig ner nu och försök komma på varör den vetenskapliga konsensusen angående dinosaurier är påhittad.
Citera
2018-04-02, 22:26
Medlem
Stridshingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iwanttobefree
så logik är enligt dig att ta någons ord för det? det är inget logiskt i att tro på historier. vi behöver iaf ingen frågeställning om din trångsynthet. ta och titta på min länk så får du mer belägg, men det kanske är för mycket för vissa att greppa.

Jag tänker faktiskt vara så pass intellektuellt oärlig att jag avböjer från att kolla på hela din länk. Jag tänker inte ge dig eller han i videon den respekten och kredibiliteten, på samma vis som jag inte tänker respektera vad en 6 månader gammal bebis har att säga om saken.

Logik kan vara att lyssna på någon annans argument och sedan dra en egen slutsats baserat på huruvida man anser att förklaringen är logisk eller ej (jag förstår dock att denna typ av ”komplext” tänkande är lika främmande för dig som en rymdraket skulle varit för en grottmänniska).

Jag tror inte på historier, utan jag tror på vetenskaplig konsensus. Du tror däremot på fabricerade sagor, eftersom du har absolut noll belägg för dina påståenden förutom verklighetsfrånvända konspirationsteorier och pseudovetenskap. Du eller förloraren i videon du länkade till kan inte bevisa ett jävla skit, till skillnad från den vetenskapliga konsensusen som faktiskt kan det.

Du har din sorgliga länk och massa andra pseudovetenskapliga YouTube-videor. Jag har flera hundra år av vetenskaplig dokumentation som har testats och bevisats vid flera olika tillfällen.
Senast redigerad av Stridshingsten 2018-04-02 kl. 23:23.
Citera
2018-04-02, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geezson
evolutions propaganda, dom vill att du tror att du är en apa.
Citera
2018-04-02, 22:31
Medlem
Pga att ni bad om det...

https://i1.wp.com/blogs.egu.eu/palaeoblog/files/2013/02/Dinopeen-1.jpg

Typ så?
Citera
2018-04-02, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stridshingsten
Jag tänker faktiskt vara så pass intellektuellt oärlig att jag avböjer från att kolla på hela din länk. Jag tänker inte ge dig eller han i videon den respekten och kredibiliteten, på samma vis som jag inte tänker lyssna på vad en 6 månader gammal bebis har att säga om saken.

Logik kan vara att lyssna på någon annans argument och sedan dra en egen slutsats baserat på huruvida man anser att förklaringen är logisk eller ej (jag förstår dock att denna typ av ”komplext” tänkande är lika främmande för dig som en rymdraket skulle varit för en grottmänniska.

Jag tror inte på historier, utan jag tror på vetenskaplig konsensus. Du tror däremot på historier, eftersom du har absolut noll belägg för dina påståenden förutom verklighetsfrånvända konspirationsteorier och pseudovetenskap. Du eller förloraren i videon du länkade till kan inte bevisa ett jävla skit, till skillnad från den vetenskapliga konsensusen som faktiskt kan det.
att blint tro att historian du nyss hörde var verklighet, är inte logik.

det är du som påstår att jätte odlor funits, du bär bevis bordan.

vi tror varken på dinna ord eller låtsas ben. vill du bli trodd, så fram med bevis.
Citera
2018-04-02, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iwanttobefree
evolutions propaganda, dom vill att du tror att du är en apa.

Vilka är "dom"?

Samma "dom" som säger att vi är av arten homo sapiens, inom ordningen primater i klassen däggdjur, vilket vi ju är? Vad är det som är så konstigt med det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in