2018-02-19, 00:52
Medlem
Fyllefyllots avatar
Det r vl i princip ingen som anvnder det hr s de knner vl att personen som eventuellt uppdaterar det hr kan gra ngot annat istllet.
Citera
2018-02-19, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Det r vl i princip ingen som anvnder det hr s de knner vl att personen som eventuellt uppdaterar det hr kan gra ngot annat istllet.
nnu en spekulation.
Citera
2018-02-19, 02:44
Medlem
Vilka mtningar har gjorts att dessa sidor inte skulle vara efterfrgade? Snarare d tvrtom, med det spelintresse som tilltagit de senaste ren. Nehej! hr ligger en annan hund begraven.
Citera
2018-02-19, 03:54
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leosurvey
Vilka mtningar har gjorts att dessa sidor inte skulle vara efterfrgade? Snarare d tvrtom, med det spelintresse som tilltagit de senaste ren. Nehej! hr ligger en annan hund begraven.

De som anvnder svenska spels "tjnst" via text-tv skulle jag vilja pst uteslutande r affrer och liknande som fortfarande kr med tjock-tv, typ. Sen finns det vl ett gng som r 60+ och som fortfarande varken har dator eller mobiltelefon samt r intresserade av spel, de lr vara en extremt stor grupp, eller s inte.
Citera
2018-02-19, 15:14
Medlem
Citat:
De som anvnder svenska spels "tjnst" via text-tv skulle jag vilja pst uteslutande r affrer och liknande som fortfarande kr med tjock-tv, typ. Sen finns det vl ett gng som r 60+ och som fortfarande varken har dator eller mobiltelefon samt r intresserade av spel, de lr vara en extremt stor grupp, eller s inte.
Tycker du att det r bra att sidorna r borta? Skulle din situation blivit till det smre om dom ftt vara kvar.? Konstigt hur svenska folket resonerar , man tycker att det r bra att text -tv bantar sitt utbud.
Citera
2018-02-19, 15:24
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leosurvey
Tycker du att det r bra att sidorna r borta? Skulle din situation blivit till det smre om dom ftt vara kvar.? Konstigt hur svenska folket resonerar , man tycker att det r bra att text -tv bantar sitt utbud.

Vad jag mest av allt tycker r mrkligt r att folk (som du) bryr sig s pass mycket om det hr att man startar en trd p flashback och att folk verlag bryr sig s mycket att trden i sig faktiskt blir "het". Jag anvnde deras "tjnst" frr i tiden, men det r nstan tjugo r sedan. Precis som jag skrev i mitt frra inlgg s r det knappast ngon som anvnder det hr. Frmodligen uteslutande s r det spelbutiker och liknande som anvnder det hr fr att visa odds och fr dessa kan det ju vara lite smsurt kan jag tycka men jag r tveksam om det ens r en promille av befolkningen som anvnder det hr hemma, regelbundet.
Citera
2018-02-19, 15:52
Medlem
Neij det hr gr inte! Jag har snt en frfrgan till SVT dr dom fr frklara vad som hnt. Svar kommer att redovisas hr. Tills dess take care of you!.
Citera
2018-02-19, 16:23
Medlem
Tack fr att du skriver till oss p SVT!
Vi r bemannade kl 8 - 23 alla dagar i veckan. Vr ambition r att besvara meddelanden till oss inom fyra dygn. Men ibland kan ditt svar drja lngre vilket kan bero p att t ex den person som bst kan besvara din frga r svr att n eller att det r mnga som hr av sig just nu.
Citera
2018-02-19, 16:41
Medlem
Svenska spel hade den info som jag skte. Det r Svenska Spel som uppdaterat sin plattform som gjort att SVT-Text TV blivit frnkrda. Svt text kommer inte att teruppta sidorna i framtiden heller.

Kontentan r att det var bttre frr! I dag r det "fighting" drute med programvaror och plattformar och gud vet allt! S populariteten p sidorna var det inget fel p dremot kanske d SVTs plnbok att samkra sin plattform med svenska spels.

Kaffet och den stillsamma cigaretten p morgon kvisten tillsammans med Text Tv r nu ett minne blott.

Denna trd kan drfr anses ha ntt sitt SLUT!

Tack fr att Ni var med Bye.
Citera
2018-03-30, 22:09
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Vad jag mest av allt tycker r mrkligt r att folk (som du) bryr sig s pass mycket om det hr att man startar en trd p flashback och att folk verlag bryr sig s mycket att trden i sig faktiskt blir "het". Jag anvnde deras "tjnst" frr i tiden, men det r nstan tjugo r sedan. Precis som jag skrev i mitt frra inlgg s r det knappast ngon som anvnder det hr. Frmodligen uteslutande s r det spelbutiker och liknande som anvnder det hr fr att visa odds och fr dessa kan det ju vara lite smsurt kan jag tycka men jag r tveksam om det ens r en promille av befolkningen som anvnder det hr hemma, regelbundet.

Det var jtte bra med svenska spel text tv sidor lngen, powerplay, topptipset p lngen kunde du se vilka matcher kommer spelas frn tisdag till fredag och sedan fredag till mndag . Nu ser du endast dagens matcher och morgondagens hur dumt som hlst . Du mste vara en sn som anvnder snapchat eller Facebook dygnet runt och tycker det r kul med mobil text tv.
Text tv r bst p TV punkt slut.
Citera
2018-03-30, 23:04
Medlem
Fr den som inte visste:
TV4-text har ju aktuell lngen-lista (sida 558) och ven annat (se 550) som SVT-text inte har.
Rkade se detta idag. Blir lite fundersam ver detta. Trodde de lagt ner hela text-tv.
Citera
2018-03-31, 17:51
Medlem
Slutet p en era..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här