2018-03-29, 20:38
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Brukar ta 600mg första dagen, andra 800, tredje 800-1000. Sen ett uppehåll på minst 5 dagar.

Att ta en öl samtidigt man tar tram borde inte vara någon fara men ifall du ska supa till rejält skulle jag vänta minst 24h, helst 48 för att vara på den säkra sidan =)

aa okej, jag förstår. Tog ju 200 som sagt innan vid 13 tiden idag. Nu är jag svin trött håller nästan på o somna framför datorn, är de en vanlig bieffekt? Samt lite kallsvettningar o illamående
Citera
2018-03-29, 20:45
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
aa okej, jag förstår. Tog ju 200 som sagt innan vid 13 tiden idag. Nu är jag svin trött håller nästan på o somna framför datorn, är de en vanlig bieffekt? Samt lite kallsvettningar o illamående

Vanlig bieffekt att må illa och att kräkas på opioider överlag speciellt de första gångerna. Jag minns att jag spenderade hela dagen inne på toaletten när jag körde subutex för första gången, ingen trevlig upplevelse ;P

Har du tagit något annat än bara tram förresten?
Citera
2018-03-29, 20:47
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Vanlig bieffekt att må illa och att kräkas på opioider överlag speciellt de första gångerna. Jag minns att jag spenderade hela dagen inne på toaletten när jag körde subutex för första gången, ingen trevlig upplevelse ;P

Har du tagit något annat än bara tram förresten?

Men hur är de med trötthet? Alltså riktigt riktigt trött o då gick jag ändå upp sent imorse.
Tog bensedin igår en 10a
Citera
2018-03-29, 21:11
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Men hur är de med trötthet? Alltså riktigt riktigt trött o då gick jag ändå upp sent imorse.
Tog bensedin igår en 10a

Stora doser brukar jag bli väldigt trött och nodda medan ifall jag tar små doser blir jag väldigt social och glad och gillar att hitta på saker.
Citera
2018-03-29, 21:15
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Stora doser brukar jag bli väldigt trött och nodda medan ifall jag tar små doser blir jag väldigt social och glad och gillar att hitta på saker.

aah okej, då har jag nog noodat idag asså. men de går i vågor liksom , ena minuten helt pigg o andra somnar jag till nästan haha
Citera
2018-03-30, 05:58
Medlem
EU-DYSs avatar
Köpte några kartor 200 tram, han som sålde verkade veta nått om dom alls.
Vad betyder det när det står XX på?
Citera
2018-03-30, 08:28
Medlem
någon som har testat dom rosa tramadolen 225mg? tror att dom är tillverkade i indien.
samt brytskåra och märkta med 225,

depå eller snabbverkande? som kan avgöra för en investering 100st
Citera
2018-03-30, 19:51
Medlem
Provade Adolanta 50mg igår och fick ett otroligt skönt rus. Tog 450mg på en gång ca 17.30 och det slog till ca 19.00. Värmen bara sköljde över mig.

Du jag gillar mest med Tram är att jag känner av det så otroligt länge. Nästan hela dygnet. Helt underbart.

Rajjdadajjjj....
Citera
2018-03-30, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EU-DYS
Köpte några kartor 200 tram, han som sålde verkade veta nått om dom alls.
Vad betyder det när det står XX på?

Tror det står för märket, Tramol XX, dvs tramadol gjort med ganges vatten (Indiska). Inget fel på dom så, men får lite ont i magen av det. Dom känns sämre pgra av det men kan bara vara inbillning.

Eller för att dom är direktpåverkande
Citat:
Ursprungligen postat av akatsuki_Obito^
någon som har testat dom rosa tramadolen 225mg? tror att dom är tillverkade i indien.
samt brytskåra och märkta med 225,

depå eller snabbverkande? som kan avgöra för en investering 100st

Står det X på förpackingen? då är dom inte depot. Tror det är snabbverkande du har fått för dom 225 jag har fått tag på från indien inte varit depot, men kolla som sagt vad det står, Tramal-X är inte depo

Citat:
Ursprungligen postat av JohnMungo
Provade Adolanta 50mg igår och fick ett otroligt skönt rus. Tog 450mg på en gång ca 17.30 och det slog till ca 19.00. Värmen bara sköljde över mig.

Du jag gillar mest med Tram är att jag känner av det så otroligt länge. Nästan hela dygnet. Helt underbart.

Rajjdadajjjj....

Håller med dig, behöver aldrig fylla på under hela dagen.

Om man inte tagit tramadol på 45 dagar men hållt på i flera år, resetas en tolerans eller är det som andra droger att man behöver nästan samma doser som vanligt dag två?. Hade varit grymt att bli skön på 200 mg bara
Citera
2018-03-30, 21:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Engenberg
Tror det står för märket, Tramol XX, dvs tramadol gjort med ganges vatten (Indiska). Inget fel på dom så, men får lite ont i magen av det. Dom känns sämre pgra av det men kan bara vara inbillning.

Eller för att dom är direktpåverkande

Står det X på förpackingen? då är dom inte depot. Tror det är snabbverkande du har fått för dom 225 jag har fått tag på från indien inte varit depot, men kolla som sagt vad det står, Tramal-X är inte depo

Håller med dig, behöver aldrig fylla på under hela dagen.

Om man inte tagit tramadol på 45 dagar men hållt på i flera år, resetas en tolerans eller är det som andra droger att man behöver nästan samma doser som vanligt dag två?. Hade varit grymt att bli skön på 200 mg bara

Jag tycker tradd tolerans sänks fort, men höjs också väldigt fort. Höll på länge och mycket förut. Sen slutade jag i flera år. Nu har jag tagit de igen i några månader. Började med små doser, 100-150mg om dagen. Höjde gradvis. Köpte röda 200mg och köttade 5-6 såna varje dag i flera månader.

Tog en paus 3-4 dagar. Sen behövde jag bara ta 200mg för att känna av det riktigt mycket. Nu ligger jag på dom doserna, 2-400mg om dagen. Känns bra.
Citera
2018-03-30, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillegro
Jag tycker tradd tolerans sänks fort, men höjs också väldigt fort. Höll på länge och mycket förut. Sen slutade jag i flera år. Nu har jag tagit de igen i några månader. Började med små doser, 100-150mg om dagen. Höjde gradvis. Köpte röda 200mg och köttade 5-6 såna varje dag i flera månader.

Tog en paus 3-4 dagar. Sen behövde jag bara ta 200mg för att känna av det riktigt mycket. Nu ligger jag på dom doserna, 2-400mg om dagen. Känns bra.

Depot då antar jag? Hur är det egentligen jämfört med snabbverkande kapslar? (vilket är det enda jag kör/kört).

Tar det bara tid att kicka in eller blir det ett mycket lugnare rus också?
Citera
2018-03-31, 00:50
Medlem
Extremeflys avatar
Någon som vet nåt om tramadol , ovala , orangefärgade märkta med TM 3 på ena sidan och ett M på andra sidan? Ingen skåra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in